🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10758.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

هم‌اندیشی موافقان و مخالفان طرح صیانت با نصر تهران: به دنبال فیلترینگ نیستیم

در دو نشست جداگانه با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به منظور هم‌اندیشی درباره‌ طرح صیانت از فضای مجازی، نمایندگان موافق و مخالف طرح، مواضع‌شان را بیان کردند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ...

در دو نشست جداگانه با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران به منظور هم‌اندیشی درباره‌ طرح - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - صیانت از فضای مجازی، نمایندگان موافق - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - و مخالف طرح، مواضع‌شان را - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - بیان کردند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که اگر روزی اینستاگرام و گوگل تصمیم بر عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی گرفتند باید بتوانیم از حقوق ملت خود دفاع کنیم، می‌گوید در این طرح به دنبال فیلترینگ نیستیم. عضو کمیسیون برنامه و بودجه نیز با تاکید بر ناکارآمدی این طرح، پیشنهاد داد دبیرخانه‌ این طرح با حضور متخصصان این حوزه ایجاد شود و حرف‌های ایجابی در آن مطرح شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - صنفی رایانه‌ای استان تهران، «مجید نصیرایی»، سخنگوی کمیسیون - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - فرهنگی مجلس شورای اسلامی در این نشست پس از - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - شنیدن نقطه نظرات و انتقادات طرح شده از سوی حاضران گفت: «در کمیسیون فرهنگی مجلس به دنبال ایجاد قانونی جامع و قاطع برای ساماندهی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - فضای مجازی هستیم و محکم پای این هدف خود ایستاده‌‎ایم.»

او با بیان این که در شرایط موجود با توجه به این که هر روز تعداد بیشتری از کسب وکارها و حتی - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - فعالیت‌های آموزشی، اقتصادی و اجتماعی به فضای مجازی گره خورده می‌گوید اگر گوگل و اینستاگرام اراده کنند و در مقطعی نخواهند به ایران خدمات ارائه دهند، تکلیف مردم چه خواهد شد؟ چطور می‌توانیم حقوقشان را پیگیری کنیم؟

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان

نصیرایی با توجه به انتقادات مطرح شده در مورد طرح صیانت خطاب به حاضران گفت:

«تاکنون متخصصان - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - این حوزه چه طرح یا ایده اثرگذاری برای ساماندهی فضای مجازی ارائه داده‌اند که به آن توجه نشده است؟ آیا فضای مجازی صرفا به کسب‌وکارها محدود می‌شود و نباید فرهنگ و امنیت در این حوزه را نیز مورد توجه قرار داد؟ چرا فعالیت‌های داخلی در فضای مجازی باید توسط بیگانگان مدیریت شود؟»

او با بیان این که پیش‌نویسی برای طرح ساماندهی فضای مجازی آماده کرده‌ایم و معتقدیم هنوز برخی از ابعاد در آن دیده نشده است، می‌گوید صاحب نظران می‌توانند پیشنهادات خود را برای اصلاح آن ارائه دهند.

این نماینده مجلس با اشاره به این که در آمریکا و اغلب کشورهای دنیا مرزبانی به نهادهای امنیتی و نظامی سپرده می‌شود و قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای در این‌باره وجود دارد، انتقاد به طرح مبنی بر نظارت دستگاه‌های نظامی و امنیتی بر فضای مجازی را وارد نمی‌داند.

چرایی بررسی طرح در قالب اصل 85

وی در پاسخ به این سوال که چرا طرح صیانت در چهارچوب اصل 85 بررسی خواهد شد، تاکید کرد اینکه گفتیم طرح در قالب اصل 85 بررسی شود به این معنی نیست که می‌خواهیم مخفی‌کاری کنیم. بلکه می‌خواهیم به صورت مفصل با حضور شما طرح را بررسی کنیم: «حتی برخی از دوستانی که موافق اصل 85 بودند، در مورد بندهایی از این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - طرح بحث دارند. از شما دعوت می‌کنیم و می‌توانید در مورد واو به واو این طرح بحث کنید تا در نهایت بتوانیم براساس اظهارنظرها و اصلاحات انجام شده، به جمع‌بندی نهایی برسیم.»

نصیرایی با بیان اینکه مجلس برای بررسی این طرح عجله ندارد، معتقد است باید ساماندهی فضای مجازی از نقطه‌ای آغاز می‌شد. تشکیل این کمیسیون مشترک فرصتی فراهم می‌کند تا از طریق هم‌اندیشی با متخصصان به طرحی پخته‌تر دست پیدا کنیم:

«من - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - به عنوان سخنگوی کمیسیون فرهنگی تضمین می‌دهم که از حضور متخصصان و اصناف مربوطه در روند بررسی این طرح در - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - جلسات کارشناسی بهره‌مند خواهیم شد. پیش از اینکه لایحه بودجه به مجلس ارسال شود، پیش‌نویس این طرح آماده بود. بعد هم به دلیل برگزاری انتخابات به تعویق افتاد و حالا هم نگاهی که به این طرح وجود دارد، فراقوه‌ای است. بنابراین قطعا باید با نگاهی فراتر از دیدگاه دولت‌ها و ادوار مختلف مجلس آن را نهایی کنیم.»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس همچنین به موضوع فیلترینگ اشاره کرده و گفت: «مگر می‌شود اینترنت را مسدود کرد؟ معتقدیم فضای مجازی بستر مناسبی برای این است که بتوانیم انقلاب را به دنیا صادر کنیم بنابراین باید - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - بتوانیم از فضای مجازی به درستی استفاده کنیم. نگاه ما در بررسی این طرح ملی و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - حاکمیتی بوده است و حتما در روند بررسی آن از نظرات کارشناسان قوه قضائیه و دولت جدید نیز استفاده خواهیم کرد.»

تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان

او معتقد - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - است یکی از دلایلی که مصوبات شورای عالی فضای مجازی تاکنون اجرایی نشده است این بوده که ضمانت اجرایی نداشته یا دولت نخواسته که آن را اجرا کند. بنابراین آن‌ها برای این طرح ضمانت اجرایی تعیین کرده‌اند.

نسخه جایگزین ارائه دهید

همچنین در نشست جداگانه‌ای که با حضور نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در مجلس شورای اسلامی با حضور «مجتبی رضاخواه»، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون برنامه و بودجه برگزار شد، این نماینده‌ مجلس صراحتا مخالفتش را با بررسی طرح - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی اعلام کرده و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - معتقد است اگر می‌خواهیم قانونی بگذاریم، باید بدانیم که به کجا می‌خواهیم برسیم؟ هدف چیست که می‌خواهیم در یک کمیسیون ویژه به آن برسیم.

او با تاکید بر این که اگر می‌خواهیم کسب‌و‌کارها را با خودمان همراه کنیم، باید اقداماتی را دنبال کنیم که برای بخش خصوصی آورده داشته باشد، اعتقاد دارد حتی تولید محتوا در فضای مجازی هم برای اینکه تداوم داشته باشد، باید آورده‌ اقتصادی داشته باشد.

رضاخواه با اشاره - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - به اینکه برای حل مشکلات، باید گلوگاه‌ها را شناسایی کنیم، می‌گوید احراز هویت، ارز دیجیتال و به اشتراک گذاشتن خدمات حوزه‌های مختلف بخش‌هایی از همین موضوع هستند.

این نماینده مجلس - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - با تاکید بر ناکارآمد بودن این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - طرح، گفت: «قانون باید یک صفحه باشد، وقتی چندین صفحه می‌شود، تفسیرپذیر شده و معنی ندارد. واقعیت این است که من - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - به اصلاح این طرح امیدوارم نیستم. اگرچه امیدوارم در مسیری کم هزینه این موضوع حل شود. نیاز است که از انتقادات بگذریم و به پیشنهادات برسیم. نیاز است دبیرخانه‌ این طرح با حضور چند نفر از شما متخصصان این حوزه ایجاد شود و حرف‌های ایجابی در آن طرح شود.»

به اعتقاد وی برای بررسی این طرح به یک تایم لاین - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - نیاز است - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - تا ببینیم که بخش خصوصی در این میان چه خواهد کرد.

رضاخواه از رسانه‌ها خواست در دو هفته‌ آینده به صورت فعال عمل کرده و از رئیس‌جمهور جدید و - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - وزیر ارتباطات آینده در این رابطه مطالبه‌‌گر باشند. همچنین با توجه به احتمال مهاجرت نیروهای متخصص - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - با تصویب این - تعمیرات مایکروفر سانی در شهر کاشان استان اصفهان - طرح، برای جلوگیری از مشکلات، به مسئولان حاکمیتی راه حل ایجابی ارائه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone