🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26349.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

شایعات آیفون ۲۰۲۰؛ پنل‌هایی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی تا رونمایی از آیفون ۹

هنوز ۲ ماه از معرفی خانواده آیفون ۱۱ نگذشته است که شایعات حول آیفون‌های سال ۲۰۲۰ در حال انتشار هستند. در همین رابطه دیجی‌تایمز مدعی شده است که این آیفون‌های پرچمدار از نمایشگری با نرخ ...

هنوز ۲ ماه از معرفی خانواده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - آیفون ۱۱ نگذشته است که شایعات حول آیفون‌های سال ۲۰۲۰ در حال انتشار هستند. در همین رابطه دیجی‌تایمز مدعی شده است که این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - آیفون‌های پرچمدار از نمایشگری با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی بهره خواهند برد و آیفون SE 2 ممکن است آیفون - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - ۹ نام‌گذاری شود.

‌بر اساس بسیاری از این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - شایعات، قرار است آیفون‌های سال بعد با طراحی جدیدتری نسبت به گوشی های فعلی کمپانی اپل به بازار بیایند. طراحی فعلی از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - آیفون X به بعد دستخوش - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - تغییر نشده‌ و بر اساس بسیاری از شایعات، قرار است طراحی صنعتی‌تری به خود - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - بگیرند. همچنین وجود یک پنل OLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برای آن محتمل است.

اپل با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی چندان هم بیگانه نیست. کمپانی کالیفرنیایی در سال ۲۰۱۷ این تکنولوژی را - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - در قالب «ProMotion Display» به آیپد‌ پرو ۱۰.۵ و ۱۲.۹ اینچی آورده - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - بود که بسیار هم مورد استقبال کاربران و منتقدان قرار گرفت. از همان موقع گمانه‌زنی‌ها و لحظه‌شماری‌ها برای دیدن این تکنولوژی در - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - گوشی‌های آیفون نیز شروع شد. البته گفتنی است که آیپد پرو از نمایشگر LCD استفاده می‌کند در حالی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - که پنل‌های آیفون همگی OLED هستند.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان

از جهاتی نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی برای فیلم‌برداری نیز بسیار مناسب - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - است. زیرا این پنل به خوبی می‌تواند فریم‌های ۲۴، ۴۸ و ۶۰ فریم مورد نیاز امور تصویر‌برداری را نشان دهد. پیش از - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - این نرم‌افزار گوشی برای نشان دادن صحیح این - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - نرخ‌ها، از تصویر‌های تصنعی استفاده می‌کرد تا تفاوت‌های - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - نرخ فریم پنل و فیلم را جبران کند. اما از آنجایی که ۲۴ فریم داخل ۱۲۰ فریم به خوبی جای می‌گیرد، - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - نمایشگر بدون تصویر‌های تصنعی می‌تواند فریم‌ها را به کاربر - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - نشان دهد.

همچنین گوشی‌های اندرویدی بسیاری وجود دارند که اخیرا - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - این نرخ رفرش را پشتیبانی می کنند. البته پیکسل ۴ و وان پلاس ۷ پرو/ ۷T همگی نرخ فریم ۹۰ هرتزی دارند و تنها گوشی موجود در بازار با تکنولوژی فوق و پنل OLED، ایسوس روگ فون ۲ است. با این حال با توجه به سابقه دیجی‌تایمز، نمی‌توان زیاد به اخبار منتشر شده اپل توسط این منبع اعتماد کرد.

تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان

اما می‌توان به اخبار منتشر شده از سوی مین چی کو اعتماد کرد. در اخبار دیگر در رابطه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - با آیفون‌های ۲۰۲۰، وی پیش‌تر مشخص کرده بود که آیفون SE 2 با چه - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - مشخصات فنی و طراحی ظاهری به بازار خواهد آمد. با این وجود وی در اخبار امروز، می‌گوید که این آیفون کوچک (در مقیاس امروزی) قرار است از اوایل ژانویه سال ۲۰۲۰ (۳ ماه دیگر) وارد چرخه تولید شده و در ماه مارس همان سال به بازار عرضه شود.

مین چی کو می‌گوید که آیفون جدید ممکن است حتی آیفون ۹ یا ۸S نیز نام‌گذاری شود که در نوع خود جالب است. در رابطه با قیمت هم پیش‌بینی می‌شود آیفون SE 2 حدود ۴۰۰ دلار باشد تا به خوبی نقش گوشی میان‌رده را برای اپل ایفا کند.

البته تمام این‌ها در حد گمانه‌زنی - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - و حدس است و بعید به نظر می‌رسد که اخبار یا اطلاعات جدیدی در این رابطه منتشر نشود. مخصوصا اخبار دیجی‌تایمز - تعمیرات مایکروفر بایترون در شهر گالیکش استان گلستان - در رابطه با پنل با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی که نمی‌شود چندان به آن اعتماد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر حوروش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام جسارتا مرکز شما دور و بر کریم آباد گالیکش برای مایکروفر بایترون تعمیرکار داره
پاسخ: بله در کریم آباد شهر گالیکش خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone