تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27496.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

حراج یک دستگاه کامپیوتر Apple I با قیمتی باور نکردنی

محصولات اپل به گران بودن مشهورند اما برخی دستگاه ها که مربوط به روزهای اول پیدایش آنند به قیمت هایی فروخته می شوند که آیفون هزار دلاری را شرمنده می کند. یک مدل کامپیوتر اپل ...

محصولات اپل به گران بودن مشهورند اما برخی دستگاه ها که مربوط به روزهای اول پیدایش آنند به قیمت هایی فروخته می شوند که آیفون هزار دلاری را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - شرمنده می کند. یک مدل کامپیوتر اپل یک اخیرا به حراج گذاشته شده که قیمتش از مجموع تمام دستگاه های نو اپل بسیار بالاتر است.

تنها 70 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عدد کامپیوتر اپل یک در دنیا موجود است

این کامپیوتر فوق ساده که سال 1976 توسط بنیان گذاران اپل یعنی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استیو جابز و استیو وزنیاک - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در گاراژ منزل خانواده جابز ساخته شده بود، به قیمت گزاف 470 هزار دلار توسط یک فرد که هویتش فاش نشده در حراج کریستی لندن خریداری شد.

کامپیوتر های اپل یک که - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن زمان تنها 200 - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - عددشان ساخته شد تقریبا فقط از یک مادربورد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تشکیل شده بودند و فاقد امکاناتی چون محفظه، کیبورد یا مانیتور بودند. نسخه ارائه شده در این حراجی اما کمی متفاوت بود - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و صاحب قبلی در یک چمدان چرمی قرارش داده بود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

قیمت اصلی کامپیوتر اپل یک در زمان عرضه 666 دلار بود که به دلیل علاقه وزنیاک به اعداد تکرار شونده اینطور قیمت گذاری شده بود. البته این کامپیوتر مدت زیادی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در بازار نماند و فروشش - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - با عرضه اپل دو در سال 1977 متوقف شد.

به گفته حراجی کریستی پس از ارائه مدل اپل دو، وزنیاک و - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - جابز مردم را تشویق می کردند کامپیوترهای اپل یک خود را بازگرداند و برای خرید اپل دو تخفیف بگیرند. از آنجایی که اکثر این دستگاه ها تخریب شدند امروزه تنها 70 عدد کامپیوتر اپل یک در دنیا وجود دارد.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان

از اقلام دیگری که در این حراجی حضور داشتند می توان به اتودهای طراحی اولین لوگوی اپل به دست رونالد وین، یک پخش کننده کاست RQ-309DS پاناسونیک، مدارک مربوط - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - به روزهای اولیه اپل و مجله های قدیمی حاوی مقاله هایی درباره کامپیوتر اپل - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یک اشاره کرد.

قبل از این حراجی کریستی - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تخمین زده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بود این کامپیوتر با قیمتی حدود 630 هزار دلار به فروش خواهد رفت. با اینکه 470 هزار دلار برای چنین دستگاهی همچنان رقم بسیار بالایی محسوب می شود، در مقابل 905 هزار دلاری که کمپانی فورد سال 2014 برای خریداری یک مدل دیگر آن هزینه کرده بود بسیار معقول تر به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone