🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه عواملی در کارکرد تلویزوین من مهم می باشد؟
    پاسخ: عوامل رایجی از جمله رطوب، سرما و گرمای بیش از حد، گرد و غبار و ... می تواند باعث اختلال در عملکرد دستگاه شما شود.
  2. سوال: دلیل عدم اتصال تلویزیون به اکانت های نمایش خانگی چیست؟
    پاسخ: اتصال به اینگونه کانال ها و اکانت سازی آن ها نیاز به اتصال دائمی به اینترنت دارد که نیاز به حضور تکنسین متخصص دارد.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31254.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل میزان تولید آیفون های سال ۲۰۱۸ را کاهش می‌دهد

پیشتر گفته شده بود آیفون XR که قدری دیرتر از پرچمداران اپل یعنی آیفون XS و XS MAX به بازار عرضه شده بود، قادر است که فروش بهتری از آنها تجربه کند و پر فروش ...

پیشتر گفته شده بود آیفون XR که قدری دیرتر از پرچمداران اپل یعنی آیفون XS و XS MAX به بازار عرضه شده بود، - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - قادر است که فروش بهتری از آنها تجربه کند و پر فروش ترین مدل از آیفون های سال ۲۰۱۸ محسوب شود چرا که کارشناسان باور داشتند کاربران استقبال بهتری  از این مدل به عمل خواهند آورد. اکنون به نظر می‌رسد آیفون XR که کمی از مدل‌های دیگر ارزانتر بوده و ویژگی‌های منحصر به فرد کمتری در آن تعبیه شده نتوانسته نظر خریداران را به خود جلب کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

به گزارش منابع آگاه زنجیره‌ی تولید اپل، میزان فعالیت دو خط تولید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - این موبایل کاهش یافته و قرار است تعداد آیفون‌ کمتری نسبت به قبل تولید شود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این منابع آگاه که هنوز هویت آنها فاش نشده، مدعی شده‌اند اپل به طور کلی میزان سفارش آیفون های سال ۲۰۱۸ را کاهش داده است. اوضاع فروش پرچمداران اصلی اپل، قدری بهتر است چرا که فروش مطلوبتری نسبت به آیفون XR تجربه کرده‌اند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

پیش از این اپل گفته بود که هدف دارد تا ۷۰ میلیون آیفون XR به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - فروش برساند اما تا به حال تنها موفق شده که تقریباً یک سوم این مقدار، گوشی به فروش برساند. بدین ترتیب فروش آیفون ارزانتر، موجب نگرانی اپل شده - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - و به همین دلیل کمپانی کوپرتینویی تصمیم گرفته که میزان سفارش این محصول به زنجیره‌ تولید را به شدت پایین آورد.

از سوی دیگر آیفون XS و XS MAX با اینکه فروش بهتری نسبت به دیگر آیفون تجربه کرده‌اند اما - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - هنوز فروش پایینی دارند و نتوانسته‌اند انتظارات اپل و کارشناسان را برآورده کند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران

با این - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - وجود به نظر می‌رسد اپل فروش بسیار خوبی برای آیفون های سال ۲۰۱۸ در فصل تعطیلات پیش بینی نمی‌کند چرا که هم اکنون میزان سفارشات پایین آورده و به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر شیرگاه استان مازندران - نظر می‌رسد این روند ادامه‌دار باشد. در هر صورت، اپل میزان سود بالایی بابت فروش هر آیفون به جیب می‌زند و بعدی است که این کمپانی در آینده ای نزدیک با مشکل مواجه گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone