تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23942.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

احتمال استفاده از Pro در نامگذاری آیفون 2019

در یک اقدام جالب یک کاربر گمنام توییتر که پیشتر هم اطلاعات صحیح زیادی در مورد آیفون XS و آیپد افشا کرده بود، در توییتی احتمال استفاده از «پرو» در نامگذاری آیفون 2019 را اعلام ...

در یک اقدام جالب یک - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - کاربر گمنام توییتر که پیشتر هم اطلاعات صحیح زیادی در مورد آیفون XS و آیپد افشا کرده بود، در توییتی - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - احتمال استفاده از «پرو» در نامگذاری آیفون 2019 را اعلام کرد.

این اکانت که با نام کاربری CoinX می‌گوید که احتمال دارد اپل از پسوند پرو در نامگذاری آیفون جدیدش استفاده کند. این منبع پیشتر هم نام آیفون XS، آیفون XS مکس و آیفون XR را یک هفته پیش از معرفی آن‌ها به درستی پیش‌بینی کرده بود. علاوه بر این وزن XS مکس، مجموعه والپیپرهای پیشفرض و برخی از مشخصات ظاهری دیگر این گوشی را هم به درستی افشا کرده بود.

با - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این حال در آخرین توییت این اکانت اطلاعاتی در مورد نام دقیق - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - گوشی‌های جدید آیفون به چشم نمی‌خورد - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - چرا که اپل به روش‌های مختلفی می‌تواند لفظ - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرو را به نام گوشی‌های خود اضافه کند و CoinX به تفکیک جزئیاتی را قید نکرده است.

تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی

ادعای ذکر شده در توییت مذکور می‌تواند به این معنی باشد که اپل در حال آماده‌سازی ترکیب آیفون و آیفون - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پرو است، که در این صورت آیفون XR و آیفون 11 با سه دوربین می‌توانند به ترتیب آیفون و آیفون پرو نام بگیرند. به همین ترتیب اپل می‌تواند همچنان از اعداد در نامگذاری استفاده کرده و گوشی‌های جدید را به صورت آیفون 11 و آیفون 11 پرو نامگذاری کند.

به هر حال در هر کدام از حالت‌های ممکن این اولین باری خواهد بود که اپل از پسوند پرو در نامگذاری گوشی‌هایش استفاده می‌کند و این روش نامگذاری - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - می‌تواند تقارن نامگذاری آیفون با سایر محصولات اپل مثل آیپد و مک‌بوک را بیشتر کند. می‌دانیم که اپل در نامگذاری این محصولات از پسوند پرو استفاده می‌کند.

تا به اینجا اطلاعات زیادی از آیفون 2019 - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - منتشر شده و برای مثال می‌دانیم که این گوشی ظاهری مشابه آیفون XS خواهد داشت. یک برآمدگی دوربین مربعی به این ترکیب اضافه می‌شود که قرار است میزبان یک لنز سوم - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - فوق عریض باشد. سه حسگر - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - این دوربین با چینش مثلثی در این برآمدگی مربعی جای می‌گیرند.

از لحاظ سخت‌افزاری هم اپل به صورت واضح تمرکز خود را روی به روز رسانی دوربین گذاشته است. علاوه بر این قرار است آنتن‌های جدید برای موقعیت‌یابی دقیق در مناطق بسته، چیپ قدرتمند 7 نانومتری A13، و شارژ دوگانه بی‌سیم اشاره کرد. قابلیت شارژ - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - دوگانه به کاربر این امکان را می‌دهد که ایرپادهای خود را روی پنل - تعمیرات یخچال مابه در شهر نقده استان آذربایجان غربی - پشتی آیفون شارژ کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone