🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  4. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29102.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه هواوی پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو با دیگر پرچمداران اندرویدی

هواوی امروز طی رویدادی در شهر پاریس از پرچمداران جدیدش یعنی هواوی P30 و P30 پرو رونمایی کرد و نشان داد که این برند چینی قصد دارد دیگر حریفان را کنار گذاشته و گوی رقابت ...

هواوی امروز طی رویدادی در شهر پاریس از پرچمداران جدیدش یعنی هواوی P30 و P30 پرو رونمایی کرد و نشان داد که این برند - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چینی قصد دارد دیگر حریفان را کنار گذاشته و - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گوی رقابت را از آنها برباید. در ادامه بررسی می‌کنیم که جدیدترین موبایل‌های هواوی در برابر دیگر رقبا چه حرفی برای گفتن دارند.

تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

این دو گوشی جدا از طراحی زیبا و - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - باتری‌های قوی، از دوربین‌های فوق العاده‌ای بهره‌ می‌برند که بدون شک تا مدتی حرف اول را میان - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تلفن‌های هوشمند رقبا خواهند زد.

پرچمداران جدید هواوی به چیپست کایرین ۹۸۰ مجهز شده‌اند و یک رم ۸ گیگابایتی به همراه ۱۲۸ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برایشان در نظر گرفته شده تا این موبایل از لحاظ سخت افزاری هم چیزی از رقبا کم نداشته باشد.

تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
هواوی P30 پرو

نکته جالب درباره نمایشگر این دو گوشی امکان پخش صدا توسط آن است؛ تکنولوژی جدید مشابه گوشی G8 ThinQ ال جی که با ویبره، از نمایشگر تولید صدا می‌کند که می‌تواند در آینده به یک - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ویژگی ممتاز و برگ برنده در گوشی‌های هواوی تبدیل شود. علاوه بر این یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز برای این موبایل انتخاب شده که شمایل یک تلفن هوشمند مربوط به آینده را به یاد کاربر می‌اندازد.

اما یکی از تفاوت‌های مهم پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو در زمینه پخش صدا، وجود جک هدفون در مدل پی ۳۰ است که خود به - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تنهایی می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید این - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مدل در عوض مدل گران قیمت‌تر پی ۳۰ پرو تشویق کند.

تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی
هواوی P30

طبق اعلام هواوی، - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پرچمدار پی ۳۰ در تاریخ ششم آوریل (هفدهم فروردین) با قیمت پایه ۷۹۹ یورو همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراه با مدل پی ۳۰ پرو روانه - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بازار خواهند شد.

در حالی که هواوی پی ۳۰ پرو هفدهم همین ماه و با قیمت ۹۹۹ یورو برای مدل - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پایه، ۱۰۹۹ یورو برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲۴۹ یورو برای نسخه با ۵۱۲ گیگابایت حافظه عرضه خواهد - تعمیرات کولر گازی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone