تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  2. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37261.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

سومین همایش سالانه «آینده وب و موبایل ایران» برگزار می‌شود

دهم و یازدهم اسفند ماه سال جاری، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد. این مراسم رویدایست که در آن نخبگان حوزه‌های مختلف فناوری ...

دهم و یازدهم اسفند ماه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سال جاری، سومین همایش آینده وب و موبایل ایران با سخنرانی بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور برگزار خواهد شد. این مراسم رویدایست که در آن نخبگان حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات در یک برنامه دو روزه از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آخرین تحقیقات و دستاوردهای خود سخن می‌گویند.

شرکت‌کنندگان در این همایش، ضمن آشنایی با فناوری‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان صنعت، می‌توانند موقعیت‌های شغلی و هم‌تیمی‌های جدید برای کسب‌وکار خود بیابند.

این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همایش برای مدیران ارشد سازمان‌ها، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، طراحان و توسعه‌دهندگان وب‌سایت و موبایل، دانشجویان و علاقه‌مندان، دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

دبیر برگزارکننده این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - همایش، «مجید علوی‌زاده» ضمن اعلام این - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - که همایش سال 1395 با حضور بیش از 500 شرکت کننده و 18هزار بازدیدکننده آنلاین برگزار شد، گفت:

«امسال پیش از برنامه‌ریزی نهایی برای برگزاری، طی یک فراخوان از همه فعالان و صاحب‌نظران خواستیم موضوع‌های موردنظرشان را برای ارائه سخنرانی اعلام کنند. امسال افراد شاخصی مانند «جادی میرمیرانی»، «مصطفی لامعی»، «جلال روحانی» و «مجتبی طباطبایی» را به عنوان سخنران خواهیم داشت، چند سخنران جوان و استعدادهای کمتر دیده‌شده‌ای را نیز به عنوان ارائه دهنده معرفی خواهیم کرد.»

علوی زاد از برگزاری چند سخنران انگیزشی و الهام‌بخش در برنامه امسال می گوید و خبر می دهد که توانیاب موفق، «وحید رجبلو» یکی از این افراد است.

به گفته مسئولان برگزار کننده محورهای همایش امسال، اینترنت اشیا، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی، واقعیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - افزوده و فین‌تک هستند و در پایان، به شرکت کنندگان گواهی حضور در همایش اعطا خواهد شد.

سومین همایش آینده وب و موبایل ایران به همت مدرسه استاندارهای وب در روزهای 10 و 11 اسفند برگزار می‌شود و محل برگزاری آن به زودی اعلام خواهد شد. جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیشتر به نشانی fowm.ir مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فریبرز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب روزتون بخیر شهرک دانش آذرشهر تعمیرات دارید
پاسخ: بله در شهرک دانش شهر آذرشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone