تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10495.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S22 چقدر از آیفون ۱۳ کوچکتر خواهد بود؟

حساب کاربری «Ice Universe» در توییتر با اشتراک‌گذاری دو تصویر ابعاد گوشی‌های سری گلکسی S22 را با نسل قبل یعنی گلکسی S21 و همچنین آیفون ۱۳ اپل مقایسه کرده است. ظاهرا نسل جدید پرچمداران سری ...

حساب کاربری «Ice Universe» در توییتر با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - اشتراک‌گذاری دو تصویر ابعاد گوشی‌های - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - سری گلکسی S22 را با - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - نسل قبل یعنی گلکسی S21 و همچنین آیفون ۱۳ اپل - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - مقایسه کرده است. ظاهرا نسل جدید پرچمداران سری گکسی اس سامسونگ طراحی جمع‌وجوری خواهند داشت.

براساس اخبار غیررسمی که تاکنون در مورد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - گلکسی S22 منتشر شده، ظاهرا کاربران باید منتظر یکی از کامپکت‌ترین پرچمداران کره‌ای‌ها از زمان گلکسی S10e باشند. به نظر می‌رسد موبایل جدید از نمایشگر ۶.۰۶ اینچی با حاشیه باریک بهره خواهد برد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

در تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - این منبع آگاه، به نظر می‌رسد نسخه معمولی گلکسی S22 نسبت به نسل قبلی یعنی گلکسی S21 هم از نظر طول و هم عرض، ابعاد کوچکتری - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - خواهد داشت. در تصویر دیگری، گلکسی S22 در کنار آیفون ۱۳ قرار داده شده است تا تفاوت ابعاد آنها را نشان دهد.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان

در توییت منتشر شده اطلاعات بیشتری در مورد ابعاد پرچمداران جدید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - سامسونگ منتشر نشده است، با این حال آیفون ۱۳ با ابعاد ۱۴۶.۷ در ۷۱.۵ میلی‌متر معرفی شده. این احتمال وجود دارد گلکسی S22 با ابعادی مشابه S10e عرضه شود.

چند روز - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - قبل نیز همین منبع گفته بود سامسونگ برای سری گلکسی S22 از سبک طراحی جدیدی استفاده می‌کند و اضافه کرده بود که در کنار سبک طراحی جدید، نسبت تصویر گلکسی S22 - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - اولترا از ۲۰:۹ نسل کنونی به ۱۹.۳:۹ تغییر می‌کند و نسبت نمایشگر به بدنه‌اش هم افزایش می‌یابد. به اعتقاد این منبع، زمانی که کاربر ظاهر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر آستارا استان گیلان - این گوشی هوشمند را ببیند، گوشی دیگری را دوست نخواهد داشت.

چندین ماه تا معرفی نسل بعدی سری گلکسی S فاصله داریم و در همین مدت باید منتظر انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن‌ها باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone