🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  3. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28768.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گوگل I/O 2019؛ از کنفرانس توسعه دهندگان غول فناوری چه انتظاراتی داریم؟

گوگل از حدود یک دهه پیش هرساله کنفرانسی را برای آشنایی توسعه دهندگان با جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌های خود در اواسط بهار برگزار می کند. این رویداد که با عنوان گوگل I/O در «آمفی تئاتر ...

گوگل از حدود یک دهه پیش هرساله کنفرانسی را برای آشنایی توسعه دهندگان با جدیدترین نوآوری‌ها و فناوری‌های خود در اواسط بهار برگزار می کند. این رویداد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - که با عنوان گوگل I/O در «آمفی تئاتر شورلاین» برگزار می شود، امسال کمی متفاوت تر از قبل خواهد بود و احتمالا طی آن پیکسل های 3a و 3a XL به عنوان موبایل های میان رده و مقرون به صرفه گوگل معرفی می شوند.

طی این رویداد که تا پنجشنبه طول می کشد، حجم عظیمی از خبرها در مورد پیکسل های جدید، پیش نمایش اندروید ۱۰، پیشرفت های هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و بهینه سازی اپ ها و سرویس های گوگل منتشر می شود. اگرچه گوگل همیشه جایی برای سورپرایز مخاطبان باقی می گذارد اما در ادامه به مواردی پرداخته ایم که احتمالا در این رویداد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - معرفی یا بهینه سازی می شوند.

ورود گوگل به بازار گوشی‌های میان رده

قیمت بالای گوشی های گوگل آنها را برای بسیاری از علاقمندان دور از دسترس کرده بود اما رکورد حاکم بر بازار پرچمدارها این شرکت را هم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - به حضور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - در بازار میان‌رده ها ترغیب کرده است. هرچند این کمپانی توسعه موبایل های جدید را تایید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - نکرده اما همین حالا بسیاری از ویژگی‌های آنها افشا شده است.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان

پیکسل های 3a و 3a XL احتمالا به ترتیب از نمایشگرهای ۵.۶ و ۶ اینچی، حداقل ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، ۴ گیگابایت رم و چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۷۰ بهره مند هستند. هرچند گوگل عادت به استفاده رم با ظرفیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - بالا عادت ندارد و ممکن است میان رده هایش را به رم ۳ گیگابایتی مجهز کند.

هر دو موبایل به دوربین اصلی ۱۲.۲ مگاپیکسلی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - با فناوری Night Sight برای عکاسی در نور کم و حالت پرتره مجهز شده اند و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نقش دوربین سلفی را بازی می کند. این دو گوشی در کنار میزبانی از سنسور اثر انگشت فیزیکی، حاشیه های حساس به فشار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - و جک ۳.۵ - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - میلیمتری هدفون تا ۳ سال از پشتیبانی نرم افزاری و امنیتی بهره خواهند برد. این دو موبایل احتمالا سوپر استار کنفرانس توسعه دهندگان گوگل I/O خواهند بود.

کمپانی آمریکایی برای کاهش هزینه تولید از تعبیه چیپست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - پرچمدار، بدنه شیشه ای و شارژ بی سیم صرف نظر کرده و بر اساس گمانه زنی های فعلی پیکسل 3a و نسخه بزرگتر آن به ترتیب ۳۹۹ و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - ۴۷۹ دلار قیمت خواهند داشت.

نمایشگر هوشمند جدید

گوگل سال گذشته از Home HUB رونمایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - کرده بود که می توان آنرا دستیار هوشمند در کنار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - یک نمایشگر تلقی کرد. این شرکت حدود یک ماه پیش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - هم به صورت تصادفی و ناخواسته اطلاعاتی از یک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - نمایشگر هوشمند جدید به نام NEST HUB MAX را منتشر کرد اما سریعا آن را از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - دسترس خارج نمود.

از ویژگی های احتمالی NEST HUB MAX باید به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - ۱۰ اینچی، اسپیکرهای استریو، دستیار صوتی گوگل و قیمت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - ۱۴۹ دلاری اشاره کرد. Home HUB به خاطر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - فقدان دوربین داخلی و عدم پشتیبانی از چت تصویری مورد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - انتقاد قرار گرفته بود اما نسخه جدید احتمالا از دوربین و قابلیت‌های امنیتی مبتنی بر آن هم بهره خواهد برد.

اندروید Q

تا همین حالا هم چند نسخه بتا از اندروید Q و قابلیت های آن منتشر شده اما بعید نیست - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - گوگل خامه روی کیک را برای کنفرانس I/O کنار گذاشته باشد. نسخه بعدی اندروید کنترل های حریم خصوصی بیشتری را در اختیار کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - می دهد که شامل محدود کردن ردیابی مکان توسط اپ ها، حالت تاریک، گزینه‌های بیشتری برای تایید هویت کاربر و هماهنگی بیشتر با گوشی‌های تاشو است.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان

ظاهرا گوگل در حال تلاش برای بهبود ژست های حرکتی در گوشی های پیکسل است و حتی نشانه هایی از حالت شبیه به دکس سامسونگ برای اتصال موبایل به نمایشگرهای بزرگتر به چشم می خورد. از دیگر ویژگی های مورد - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - انتظار باید به افزایش سرعت اجرای - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - اپ ها، فناوری Deep Press شبیه به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - 3D Touch و پشتیبانی از HDR10 پلاس اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر در مورد استیدیا

اواخر سال گذشته گوگل در جریان رویداد GDC 2019 از پلتفرم استریم بازی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - خود با نام استیدیا (Stadia) رونمایی کرد. سرورهای این پلتفرم قدرت کافی برای پردازش بازی‌ها با وضوح تصویر 4K - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - و نرخ فریم ۶۰ را دارند.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان

با این وجود کمپانی مذکور هنوز جزییات مهمی نظیر هزینه اشتراک ماهیانه را با کاربران به اشتراک نگذاشته و بعید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - نیست طی کنفرانس I/O دموی جدیدی از این سرویس و اطلاعات پیرامون آن را علنی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - سازد. هرچند ممکن است بحث درباره استیدیا به کنفرانس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - بازی محور E3 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - موکول شود.

دستیار صوتی، گوگل فوتوز و لنز

«ساندار پیچای» و دوستان علاقه زیادی به نمایش پیشرفت های دستیار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - صوتی گوگل و به رخ کشیدن هوش بالای آن در برابر رقبایی مثل الکسا دارند. این دستیار در کنار گوگل لنز، اپلیکیشن عکسبرداری مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل که برای دوربین گوشی های اندرویدی دید کامپیوتری به ارمغان آورده بخش مهمی از کنفرانس توسعه دهندگان گوگل را به خود اختصاص می دهند.

گوگل فوتوز در چند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - سال گذشته عملا به اپ مدیریت تصاویر بسیاری تبدیل شده و کمپانی سازنده هم هر ساله در جریان کنفرانس I/O قابلیت های جدید و مهیجی را برای آن معرفی می کند، احتمالا امسال هم از این رویه پیروی خواهد کرد

منتظر چه موارد دیگری باشیم؟

گوگل ممکن است روی هرچیزی انگشت بگذارد و شاید به‌روزرسانی های درخوری را برای گوگل مپس یا اپلیکیشن Digital Wellbeing ارائه کند که از طریق آن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - می توان زمان صرف شده برای کار با برنامه‌های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - مختلف - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - در طول روز را متوجه شد و در صورت نیاز آن را مدیریت کرد.

با این حال به‌روزرسانی یا ارائه قابلیت جدید برای Wear OS چندان محتمل نیست چرا که مدت زیادی از ارائه آپدیت برای آن نمی گذرد. شایعات خاصی هم در مورد ایجاد تغییرات قابل توجه در سیستم عامل Android TV به گوش نمی رسد.

یک نمایش مهیج دیگر؟

گوگل سال گذشته نمایش مهیجی را از تماس خودکار «Duplex» با کسب و کارهای محلی و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - رزرو وقت روی صحنه پیاده کرد. این ربات با مکالمه طبیعی و صدای انسان گو همه را انگشت به دهان گذاشت. اینکه غول آمریکایی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - امسال نمایشی جذاب تر را تدارک دیده باشد چندان دور از ذهن نیست، پس سه شنبه شب از ساعت ۲۱۳۰ با دیجیاتو و پوشش لحظه به لحظه کنفرانس توسعه دهندگان گوگل همراه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر فومن استان گیلان - باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone