🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33537.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معاون وزیر صنعت: ایرانیان ٧٢ درصد بیشتر از سهم خود جهان را آلوده می کنند

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان این که سرانه آلوده کردن جهان توسط ایرانیان 1.72 درصد نسبت به سرانه جهانی است تاکید کرد که ملت ایران، ٧٢ درصد بیشتر ...

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان این که سرانه آلوده کردن جهان توسط ایرانیان 1.72 درصد نسبت به سرانه جهانی است تاکید کرد که ملت ایران، ٧٢ درصد بیشتر از سهم خود جهان را آلوده می کنند. «برات قبادیان» با ذکر اینکه جمعیت ایران یک درصد از جمعیت جهان است - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - افزود: «سهم ما از آلودگی هم قاعدتا باید یک درصد باشد ولی این رقم نزدیک به دو درصد (1.72) است.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

قبادیان باور دارد که پیش از انقلاب صنعتی اول تمام فعالیت‌های صنعتی جمعیت آن روز توسط نیروی انسانی و دامی انجام - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌شد و سپس این مسئولین‌ها - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با ورود برق شکل دیگری گرفت و بعدتر با انقلاب صنعتی سوم و ورود رایانه، همه چیز دچار تحول شد. او با تاکید به انقلاب صنعتی چهارم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و ورود هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به این مقوله تاکید داشت که ایران هنوز اول این راه است:

«در بحث - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - انرژی مشکلاتی داریم یکی نحوه مصرف ما - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - است، بر اساس آمار مصرف انرژی در کشور ما 2.5 برابر میانگین جهانی است که باید کنترل شود.»

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت به فعالیت سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) در ایران با هدف کاهش آلایندگی های زیست محیطی اشاره کرد و یاد آورد شد که ایران در کنار کشورهایی چون هند و پاکستان، از فناوری برای کاهش آلایندگی در راستای مصرف انرژی استفاده نکرده‌اند: «ایران طرفیت بالایی در منابع سوختی تجدیدپذیر مانند خورشید، باد، زمین گرمایی و آبی دارد اما به سمت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - استفاده از انها حرکت نکرده ایم یا این حرکت بسیار کند بوده است.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به گفته قبادیان تا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کنون برنامه بهره وری انرژی در صنایع کلیدی با کمک مالی صندوق تسهیلات محیط زیست جهانی (GEF)، مشترکا توسط سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (UNIDO) و شرکت بهینه‌­سازی مصرف سوخت کشور (IFCO) به عنوان همکار ملی پروژه و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، از سال 2012 تا 2018 در کشور اجرا شده است. او اما باور دارد که این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - قبیل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رویدادها باید بیشتر و گسترده‌تر رخ دهد تا سرانه مصرف انرژی و میزان آلایندگی ایران کاهش بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone