🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیربرقی قطع و وصل ورود اب به دستگاه است.
  2. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  3. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
  4. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  5. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12873.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی LTPO ساخت سامسونگ مجهز می‌شود

پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که اپل امسال بالاخره مدل‌های جدید آیفون را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌کند. حالا امروز گزارشی منتشر شده که می‌گوید اپل در آیفون ۱۳ از پنل‌های LTPO استفاده ...

پیش‌تر در شایعات گفته شده بود که اپل امسال بالاخره - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - مدل‌های جدید آیفون را به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی مجهز می‌کند. حالا امروز گزارشی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - منتشر شده که می‌گوید اپل در آیفون ۱۳ از پنل‌های LTPO استفاده خواهد کرد تا بتواند نرخ نوسازی متغیر را به نمایشگر گوشی‌های پرچمدار خود اضافه کند.

به گزارش خبرگزاری The Elec، اطلاعات به دست آمده از شرکت تحقیقاتی UBI Research نشان می‌دهد که سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) در نیمه اول سال ۲۰۲۱ خط تولید نمایشگرهای OLED خود را به LTPO تبدیل می‌کند تا پاسخگوی نیاز اپل باشد. - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - سامسونگ در حال حاضر اصلی‌ترین تامین‌کننده نمایشگرهای OLED آیفون است، بنابراین طبیعی است که این شرکت نیاز به اعمال تغییراتی در خطوط تولید خود داشته باشد تا بتواند سفارش‌های اپل را برای آیفون‌های بعدی تامین کند.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران

نمایشگرهای LTPO نسبت به نمایشگرهای عادی OLED انرژی - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - کمتری مصرف می‌کنند. از این رو، اپل همین حالا هم در اپل واچ از این فناوری استفاده می‌کند. فناوری - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - LTPO همچنین امکان استفاده از نرخ نوسازی متغیر را تا حداکثر ۱۲۰ هرتز فراهم می‌کند. در این گزارش گفته شده که سامسونگ تبدیل خطوط تولید OLED به LTPO را تا پایان نیمه اول سال ۲۰۲۱ به اتمام می‌رساند. این شرکت پارسال کار تبدیل خط تولید A3 به Y-Octa را به پایان رساند. سامسونگ دیسپلی در حال حاضر می‌تواند تامین ماهانه ۳۰ هزار پنل LTPO OLED را برای اپل تضمین کند. ولی این رقم در مقایسه با حجم تولیدات پنل‌های عادی این شرکت خیلی کمتر است.

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر سرشناس مسائل اپل، چند هفته پیش اعلام کرد که اپل این فناوری جدید نمایشگر را امسال به مدل‌های رده بالای آیفون ۱۳ یعنی آیفون ۱۳ پرو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - و - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - آیفون ۱۳ پرو مکس می‌آورد. او همچنین معتقد است که سری جدید پرچمداران اپل از قابلیت‌های جدیدی در بخش دوربین بهره‌مند می‌شوند - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر رویان استان مازندران - و همچنان با کانکتور آشنای لایتنینگ به بازار می‌آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone