🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من سروصدا زیادی دارد؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل درست نچیدن ظروف ، معیوب بودن پمپ و ... سروصدای زیادی را هنگام کار ظرفشویی بشنویم.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12871.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آنر V40 لایت لاکچری ادیشن با دیمنسیتی 800U و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

آنر امروز در کنفرانسی از تلفن هوشمند آنر V40 لایت لاکچری ادیشن پرده برداشت. این دستگاه ظاهری ظریف و سبک دارد و از نمایشگر سه‌بعدی استفاده می‌کند. قیمت پایه نسخه جدید آنر V40 از حدود ...

آنر امروز در کنفرانسی از تلفن هوشمند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - آنر V40 لایت لاکچری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - ادیشن پرده برداشت. این دستگاه ظاهری ظریف و سبک - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - دارد و از نمایشگر سه‌بعدی استفاده می‌کند. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - قیمت پایه نسخه جدید آنر V40 از حدود ۴۶۰ دلار آغاز می‌شود.

ضخامت موبایل جدید آنر ۷.۶۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۹ گرم است. این گوشی نمایشگری ۶.۵۷ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد که می‌توانید حالت همیشه روشن (Always-On) آن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - را فعال کنید. رزولوشن این صفحه نمایش +FHD معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی

آنر V40 لایت لاکچری ادیشن از 5G پشتیبانی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌کند و می‌تواند دو سیم کارت داشته باشد. این تلفن هوشمند با کمک فناوری Link Turbo قادر به استفاده از Wifi+5G+4G است. آنر هنوز اسم جهانی این دستگاه را اعلام نکرده و نام «لایت لاکچری ادیشن» ترجمه‌ای از نام چینی این تلفن هوشمند است.

موبایل جدید آنر برای دوربین سلفی از یک حفره کوچک در مرکز بخش بالایی نمایشگر استفاده می‌کند که میزبان یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است. در قاب عقب هم دوربین چهارگانه‌ای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - تعبیه شده که شامل یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - ۸ مگاپیکسلی و دو لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - و تشخیص عمق می‌شود. آنر V40 لایت لاکچری ادیشن انرژی خود را از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی می‌گیرد و قلب تپنده آن چیپست دیمنسیتی 800U - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - است. این موبایل با اندروید ۱۰ و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - Magic UI 4.0 عرضه می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی

محصول - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - یادشده در دو پیکربندی به دست کاربران می‌رسد. مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی در حدود ۴۶۰ دلار دارد و مدل ۸ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - + ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - تقریبی ۵۰۶ دلار فروخته می‌شود. آنر عرضه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - این گوشی را از ۳ روز دیگر آغاز می‌کند و آن را در رنگ‌های مختلفی مثل نقره‌ای، آبی و مشکی می‌فروشد. این شرکت همچنین امروز از آنر پد ۷ با نمایشگر ۱۰.۱ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر دلیجان استان مرکزی - اینچی و چیپست هلیو G80 مدیاتک رونمایی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone