🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  4. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
  5. سوال: مشکل در شیربرقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12868.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از بلک شارک ۴ و ۴ پرو رونمایی کرد: نمایشگر ۱۴۴ هرتزی و شارژ سریع ۱۲۰ واتی

جدیدترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی از راه رسیدند. بلک شارک ۴ و ۴ پرو به نمایشگر باکیفیت مجهز شده‌اند و از سرعت شارژ فوق‌‌العاده بالایی پشتیبانی می‌کنند. با وجود چنین ویژگی‌هایی، مدل استاندارد قیمت پایه کمتر ...

جدیدترین گوشی‌های گیمینگ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - شیائومی از راه رسیدند. بلک شارک ۴ و ۴ پرو به نمایشگر باکیفیت مجهز شده‌اند و از سرعت شارژ فوق‌‌العاده بالایی پشتیبانی می‌کنند. با وجود چنین ویژگی‌هایی، مدل استاندارد قیمت پایه کمتر از ۴۰۰ دلار دارد.

همانطور که انتظار داشتیم، امروز بلک شارک ۴ و ۴ پرو رسما معرفی شدند. این محصولات با وجود شباهت‌ها، تفاوت‌هایی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - هم با یکدیگر دارند که برای مثال می‌توان به چیپ مورد استفاده در آن‌ها اشاره کرد. در ادامه نگاه دقیق‌تری به این محصولات داریم.

شیائومی بلک شارک ۴

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده که نرخ نمونه‌برداری لمسی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۷۲۰ هرتز دارد. در مرکز بخش بالایی این - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - پنل یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - چشم می‌خورد.

شیائومی این محصولش را به چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز کرده که قدرت کمتری نسبت به اسنپدراگون - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۸۸۸ مورد استفاده در اکثر پرچمدارهای اندرویدی ۲۰۲۱ دارد. با این وجود، بلک شارک ۴ از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند و می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کند.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

این گوشی هوشمند که به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون مجهز شده، روی پنل پشتی خود دوربین اصلی - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - سه‌گانه دارد. سنسور اصلی این دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است که با دوربین‌های - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراه می‌شود. این دستگاه بطور پیش فرض از اندروید ۱۱ بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

این دستگاه در نسخه‌های مختلف وارد بازار می‌شود. نسخه پایه بلک شارک ۴ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم تنها ۳۸۰ دلار قیمت دارد. مدل بالاتر با ۸ گیگابایت رم با قیمت ۴۱۰ دلار فروخته می‌شود. اگر بالاترین مدل را بخواهید، با پرداخت ۵۱۰ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دلار به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دسترسی پیدا - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - می‌کند.

شیائومی بلک شارک ۴ پرو

این دستگاه شباهت‌های زیادی با برادرش دارد که برای مثال می‌توان به نمایشگر یکسان آن‌ها و همچنین استفاده از دوربین اصلی سه‌گانه اشاره کرد، البته سنسور اصلی دوربین این گوشی گیمینگ ۶۴ مگاپیکسلی است. با وجود این تفاوت، همچنان از دوربین‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

یکی دیگر از تفاوت‌های این محصولات، تجهیز مدل پرو به چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ است. این محصول از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

روی پنل پشتی بلک شارک ۴ پرو یک الگوی X شکل به - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - چشم می‌خورد که توسط چندین LED، روشن می‌شود. خریداران نسخه استاندارد از چنین LEDهایی محروم - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - هستند. بلک شارک ۴ پرو مانند - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - برادرش بطور پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز شده است.

تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

بلک شارک ۴ پرو در نسخه پایه - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است که البته ۶۱۰ - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دلار قیمت دارد و دیگر خبری از قیمت ۴۰۰ دلاری نیست. نسخه بعدی ۱۲ گیگابایت رم دارد که قیمتش به ۶۹۰ دلار می‌رسد. بالاترین مدل این گوشی گیمینگ با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۰ دلار فروخته می‌شود.

این گوشی‌های هوشمند باید در بازار با محصولات زیادی مانند گوشی‌های - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - سری راگ فون ۵ ایسوس و نوبیا رد مجیک ۶ رقابت کنند. این گوشی‌های گیمینگ در - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - بالاترین نسخه از ۱۸ گیگابایت رم بهره می‌برند و قابلیت‌های منحصر به فرد خود را دارند.

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که قیمت‌های سری بلک شارک ۴ مربوط به بازار چین می‌شوند و برای بازار جهانی باید منتظر قیمت‌های بالاتری باشیم. برای - تعمیرات ظرفشویی بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - مثال گوشی شیائومی می ۱۱ در بازار جهانی قیمت بسیار بالاتری نسبت به بازار چین دارد. با این وجود، نسخه استاندارد بلک شارک ۴ یک گوشی گیمینگ مقرون به‌صرفه محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone