🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: چه میزان گارانتی و یا ضمانت تعمیرات وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: تمامی خدمات و تعمیراتی که از طرف شرکت ما صورت گیرد دارای 90 روز ضمانت خواهد بود.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12872.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

آنر پد ۷ با نمایشگر ۱۰.۱ اینچی و چیپ هلیو G80 مدیاتک از راه رسید

هواوی چندین ماه پیش برند آنر را فروخت و این کمپانی بطور مستقل شروع به فعالیت کرده. این برند حالا از تبلت آنر پد ۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی بهره می‌برد و ...

هواوی چندین ماه پیش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - برند آنر را فروخت و این کمپانی بطور مستقل شروع - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - به فعالیت کرده. این برند حالا از تبلت آنر پد ۷ رونمایی کرده که از نمایشگر ۱۰.۱ اینچی بهره می‌برد و قیمت پایه ۲۱۵ دلاری دارد.

نمایشگر ۱۰.۱ اینچی آنر پد ۷ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، موفق به کسب تاییدیه محافظت از چشم از سوی «TUV Rheinland» شده. نسبت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - نمایشگر به بدنه این تبلت آنر به ۸۰ درصد می‌رسد.

این کمپانی با این محصولش قابلیت اسپلیت اسکرین را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که امکان اجرای حداکثر ۴ اپلیکیشن را فراهم می‌کند. با این قابلیت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌توان برنامه‌های مختلف را بطور همزمان اجرا کرد. برای مثال امکان استفاده از آن برای گوش دادن به موسیقی و یادداشت‌برداری بطور همزمان وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان

درون آنر پد ۷ چیپست مدیاتک هلیو G80 قرار گرفته که یک تغییر بزرگ برای این محصول محسوب می‌شود. نسل قبلی این تبلت به چیپ کرین 710A شرکت هواوی مجهز شده بود. آنر در جدیدترین تبلتش از سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ استفاده می‌کند.

این تبلت در نسخه‌های - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - مختلف و با قیمت‌های متفاوت - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر نجف آباد استان اصفهان - وارد بازار می‌شود. نسخه وای فای این محصول را می‌توان در نسخه‌های مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد که البته هردوی آن‌ها دارای ۴ گیگابایت رم هستند. قیمت این مدل‌ها به ترتیب به ۲۱۵ و ۲۶۱ دلار می‌رسد.

اگر به دنبال خرید نسخه LTE این تبلت باشید، باید کمی بیشتر هزینه کنید. مدل LTE با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۲۴۶ دلار قیمت دارد و برای مدل مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی آن باید ۲۹۲ دلار هزینه بپردازید.

خریداران می‌توانند جدیدترین تبلت آنر را در رنگ‌های آبی و مشکی سفارش دهند. پیش فروش این محصول از امروز آغاز شده و از سه روز دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ابتدا نسخه وای فای این تبلت وارد بازار می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone