🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعه ای که وظیفه آب رسانی جهت شستشو را بر عهدا دارد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: نوسانات برقی می تواند بخش های مختلفی از دستگاه شما را از کار بیاندازد و اینگونه عملکرد دستگاه شما را مختل خواهد کرد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12869.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت می‌خواهد «دیسکورد» را با مبلغ بیش از ۱۰ میلیارد دلار بخرد

مایکروسافت در حال مذاکره با شرکت دیسکورد (Discord) است تا این نرم‌افزار گیمینگ گفتگوهایی آنلاین را با قیمتی بیش از ۱۰ میلیارد دلار خریداری کند. «فیل اسپنسر»، مدیر بخش ایکس باکس اخیرا اعلام کرده که ...

مایکروسافت در حال مذاکره با شرکت دیسکورد (Discord) است تا این نرم‌افزار گیمینگ گفتگوهایی آنلاین را با قیمتی بیش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - از ۱۰ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - میلیارد دلار خریداری کند. «فیل اسپنسر»، مدیر بخش ایکس باکس اخیرا اعلام کرده که این شرکت مشغول گفتگو با دیسکورد است تا شرایط معامله را بررسی کند.

بر اساس گزارش‌های متعدد از منابع معتبر، دیسکورد که در چند وقت اخیر با پیشنهادهای گوناگونی مواجه بوده، در حال ارزیابی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - وضعیت برای فروش دارایی‌های خود به مبلغی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - بیش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - از ۱۰ میلیارد دلار است. این شرکت فعلا به‌صورت انحصاری با یکی از طرفین وارد مذاکره شده و این اتفاق می‌تواند از نزدیکی عقد قرارداد میان آن‌ها - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - حکایت داشته باشد.

البته منابع خبرگزاری بلومبرگ می‌گویند توافق نهایی هنوز حاصل نشده است. یک منبع آگاه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - به این خبرگزاری گفته دیسکورد بیشتر از آن که به دنبال فروش خود باشد، می‌خواهد سهامش - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - را بطور عمومی عرضه کند. بلومبرگ از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - اپیک گیمز و آمازون به عنوان شرکت‌هایی نام می‌برد که در گذشته برای خرید این نرم‌افزار با دیسکورد مذاکره داشته‌اند.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان

«متیو کنترمن»، تحلیل‌گر بلومبرگ می‌گوید: «خرید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - احتمالی دیسکورد توسط مایکروسافت منطقی به نظر می‌رسد چون این شرکت می‌خواهد کسب و کار بازی‌های خود را بیشتر به سمت نرم‌افزار و خدمات متمایل کند. شانس بالایی وجود دارد که سرویس پریمیوم Nitro از دیسکورد در خدمات Game Pass تلفیق شود.»

دیسکورد در حال حاضر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - ماهانه ۱۴۰ میلیون کاربر فعال دارد و پارسال ۱۳۰ میلیون دلار درآمد داشت. با این حال، نشریه وال استریت ژورنال - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - چندی پیش مدعی شد که این شرکت هنوز به سوددهی نرسیده است. دیسکورد دسامبر سال ۲۰۲۰ پس از جذب تقریبا ۱۰۰ میلیون دلار سرمایه‌ جدید، حدود ۷ میلیارد دلار ارزش‌گذاری شده بود.

نرم‌افزار دیسکورد در حالت عادی برای همه کاربران رایگان است اما این شرکت سرویسی به نام اشتراک Nitro را با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر قوچان استان خراسان - قیمت ماهانه ۹.۹۹ دلار به فروش می‌رساند که قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل اشتراک‌گذاری صفحه با رزولوشن بالا، استیکرهای بیشتر و امکان آپلود فایل‌های حجیم را برای کاربران فراهم می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخشا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای، بابا جون چه حرفیه این؟ مگه میشه یه خدمت اینجوری ارائه بشه؟ خب این قربانی هیچی نگفته، هلاک شده رضایتش، شما حتما سرش نیوفتاده که خدمت خوبی دادید. شرکت تعمیرچی ماشین ظرفشویی چیزی نبوده که به پیشنهادات مشتری گوش کنه. البته به نظر من برای چنین مواردی شکایت به مراجع قضایی بیشتر جواب می‌ده



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone