تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40366.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن SeeColors سامسونگ به کمک افراد کور رنگ می آید

سامسونگ به تازگی اپلیکیشنی منتشر کرده تا افراد کور رنگ بتوانند تجربه بهتری از تماشای تلویزیون داشته باشند. این اپ که SeeColors نام دارد، با اتصال به تلویزیون های QLED این شرکت کره ای می تواند ...

سامسونگ به تازگی اپلیکیشنی منتشر کرده تا افراد کور رنگ بتوانند تجربه بهتری از تماشای تلویزیون داشته باشند. این اپ که SeeColors نام دارد، با اتصال به تلویزیون های QLED این شرکت کره ای می تواند رنگ ها را طوری کالیبره - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند که برای افراد کور رنگ قابل تشخیص باشند.

قدم اول در استفاده از این اپلیکیشن شناخت نوع کور رنگی است. بعد از تشخیص این موضوع، SeeColors به تلویزیون متصل شده و رنگ ها را بر حسب نتیجه به دست آمده کالیبره می کند.

سامسونگ می گوید که در حال حاضر 300 میلیون نفر از سراسر دنیا از مشکل اختلال دید رنگ (Color Vision Deficiency یا به اختصار CVD) رنج می برند که بسیاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از آنان نسبت به وجود این مشکل آگاه نیستند. اپلیکیشن SeeColors می تواند نوع و درجه CVD افراد را هم تشخیص بدهد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

سامسونگ برای طراحی این اپلیکیشن با پروفسور کلارا ونزل، استاد دانشگاه اقتصاد و تکنولوژی بوداپست وارد همکاری شده تا قدم بلندی برای کمک به افراد مبتلا به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - CVD - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برداشته باشد.

ونزل برای تشخیص CVD تستی به نام C-Test را طراحی کرده که با استفاده از فیلترهای رنگی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و مدل های ریاضی می تواند سطح CVD افراد شرکت کننده را تشخیص بدهد. برای انجام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این تست می توانید هم در موبایل و هم در تلویزیون اقدام کنید.

این اپلیکیشن با تمام تلویزیون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - های QLED - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - سازگاری دارد و به گفته سامسونگ روی تمام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تلویزیون های SUHD سال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 2016 این شرکت به طور پیش فرض نصب شده، و امروز هم برای کاربران اندروید در سراسر دنیا منتشر شده است.

برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دریافت این اپلیکیشن در تلویزیون می توانید به اپ استور Smart TV مراجعه کرده و برای - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دانلود نسخه موبایل، همین حالا به اپ استور گلکسی یا گوگل پلی بروید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone