🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  2. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  3. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40361.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

سایه شوم هواسونگ-15؛ کره شمالی موشک بالستیک جدیدی را آزمایش کرد

کره شمالی دیشب یک فروند موشک بالستیک بین قاره ای (ICBM) را تست کرد که به عقیده کارشناسان، می تواند تمام قاره آمریکا را هدف قرار دهد. [digipullqoute place="left"]موشک بالستیک کره شمالی برای اولین بار ...

کره شمالی دیشب یک فروند موشک بالستیک بین قاره ای (ICBM) را تست کرد که به عقیده کارشناسان، می تواند تمام قاره آمریکا را هدف قرار دهد.

موشک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بالستیک کره شمالی برای اولین بار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به ارتفاع 4500 کیلومتری زمین رسیده است

این موشک مسافت حدود 1000 کیلومتر را طی کرده و در دریای ژاپن فرود آمد، اما آنچه نگرانی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شدیدی را به وجود آورده، ارتفاع پرتاب آن است. طبق اطلاعات موجود، این موشک تا ارتفاع 4500 کیلومتری سطح زمین اوج گرفته و سپس به سمت هدف فرود آمده که با این حساب، طولانی ترین آزمایش موشکی کره شمالی تا به امروز محسوب می شود. برای مقایسه، بهتر است بدانید ایستگاه فضایی بین المللی در ارتفاع 400 کیلومتری از سطح زمین قرار گرفته است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

خبرگزاری های دولتی این کشور چند ساعت پس از پرتاب، در تیزر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تلویزیونی جدیدی اعلام کردند این موشک «هواسونگ-15» (Hwasong-15) نام دارد و نسل جدیدی از موشک های بالستیک قاره پیمای آنها محسوب می شود. هواسونگ-15 به مراتب قدرتمندتر از جنگ افزارهای قبلی کره شمالی بوده و توانایی حمل کلاهک هسته ای را نیز دارد.

هواسونگ-15 در آب های منطقه ویژه اقتصادی ژاپن فرود آمده است

مقامات ژاپن و کره جنوبی نگرانی شدید خود را نسبت به این آزمایش اعلام کرده اند، به خصوص ژاپن که تمامی موشک ها در اطراف آنها فرود می آید. به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گفته «ایتسونوری انودرا»  وزیر دفاع - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ژاپن، موشک هواسونگ-15 در فاصله 250 کیلومتری غرب آئوموری، یکی از شهرهای شمالی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این کشور فرود آمده که بخشی از منطقه اقتصادی ویژه ژاپن - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شمار می رود.

کارشناسان علوم موشکی می گویند با توجه به مسیر پرتاب هواسونگ-15 و محاسبات انجام شده، این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موشک در زاویه پرتاب استاندارد می تواند به حداکثر برد 8100 مایل معادل 13000 کیلومتر دست یابد که با این حساب، تمام مناطق جهان (به جز قاره آمریکای جنوبی) را در تیررس خود خواهد داشت. در تصویر زیر مناطق تحت پوشش هواسونگ-15 به رنگ تیره درآمده اند:

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با این حال یک مسئله مهم در - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - مورد این موشک هنوز ناشناخته باقی مانده و آن هم میزان بار اضافه یا payload در پرتاب دیروز است. موشک های بالستیک بین قاره ای (ICBM) باید بتوانند حداقل 500 - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کیلوگرم محموله را با خود حمل کنند و هنوز نمی دانیم هواسونگ-15 با این مقدار بار اضافه به ارتفاع 4500 کیلومتری زمین رسیده یا خیر. اگر این موشک بدون محموله تست شده باشد، برد نهایی اش به مراتب کمتر از مقدار برآورد شده کنونی خواهد بود.

همچنین برخی گزارش های اولیه نشان می دهند قسمت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - حامل بار این موشک، یعنی همان بخشی که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - با محموله اصلی (احتمالاً کلاهک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هسته ای) به سمت زمین می آید، پس از ورود مجدد به جو زمین بر اثر فشار، متلاشی شده است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این حال پرتاب موشک بالستیک بین قاره ای در فصل پاییز و در ساعت 3:00 بامداد، نشان می دهد کره شمالی به دانش فنی کاملی برای پرتاب - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این جنگ افزارها دست یافته و می تواند هر - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - زمان که بخواهد، دیگر کشورها را تهدید کند.

برخی منابع اطلاعاتی کره جنوبی و ژاپن می گویند سیگنال مشابهی را از کره شمالی دریافت کرده اند که نشان می دهد با فاصله بسیار کم، شاهد تست دوباره این موشک طی روزهای آتی خواهیم بود. گفتنیست پرتاب هواسونگ-15 که با فاصله 10 هفته از آخرین تست موشک بین قاره ای کره شمالی انجام شده، تنش بین این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کشور و آمریکا را به سطح تازه ای رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرنوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
این خیلی ناخوشایند است که مشتریان از خدماتی که دریافت می‌کنند راضی نباشند. در مورد تعمیر ظرفشویی ایندزیت DFP58T94ZUK، شرکت الو به وضوح به نتیجه‌ای نرسیده است که مشتری راضی باشد، به خصوص در منطقه روستای کوکر در شهر رستم‌آباد گیلان. امیدوارم شرکت الو بهبود ببخشد و بهترین خدمات خود را برای مشتریانش ارائه دهد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone