تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40367.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

ثبت رکوردی جدید در بازار هدست های واقعیت مجازی

بر اساس گزارش موسسه آماری «Canalys» بازار نوپای هدست های واقعیت مجازی (VR) در سه ماهه تابستان سال جاری برای اولین بار یک میلیون خریدار را به خود جذب کرده است. این گزارش نشان می دهد ...

بر اساس گزارش موسسه آماری «Canalys» بازار نوپای هدست های واقعیت مجازی (VR) در - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سه ماهه تابستان سال جاری برای اولین بار یک میلیون خریدار را به خود جذب کرده است.

این گزارش نشان می دهد 86 درصد بازار هدست های مجازی در قبضه سه شرکت سونی، Oculus و HTC - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قرار دارد.

بر این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اساس سونی با فروش 490 هزار هدست واقعیت مجازی پلی استیشن جایگاه نخست را به خود اختصاص داده و به دنبال آن Oculus با فروش 210 هزار هدست ریفت و HTC با عرضه 160هزار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دستگاه وایو قرار گرفته اند.تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلانگفتنی است سونی از مدت ها قبل در این زمینه یکه تاز بوده و دلیل اصلی آن احتمالا این حقیقت است که هدست های این کمپانی با پلی استیشن سازگاری داشته و به کامپیوتر نیاز ندارند.

این رقابت بین HTC و Oculus شدیدتر بوده اما به نظر می رسد کاهش 200 دلاری قیمت هدست های Oculus باعث شده این کمپانی عملکرد بهتری نسبت به رقیب داشته باشد.

گفتنی است هدست های سونی و ریفت در حال حاضر 399 دلار قیمت دارند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در حالی که برای وایو کمپانی تایوانی باید 599 دلار بپردازید.

Canalys میزان فروش هدست های واقعیت مجازی در فصول قبل را اعلام نکرده اما تاکید کرده که برای اولین بار میزان فروش این گجت ها در سه ماه از 1 میلیون واحد فراتر رفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone