تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  4. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید دور از منابع حرارتی نصب شود اما در صورتی که ناچار به نصب یخچال در کنار اجاق گاز هستید از یک عایق حرارتی مابین یخچال و اجاق گاز استفاده کنید تا از انتقال حرارت به یخچال جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40365.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

افشای رابطه نامناسب اندی رابین با یکی از کارمندان گوگل؛ خالق اندروید اسنشال را ترک می کند

اندی رابین، خالق اندروید در روز دوشنبه خطاب به کارمندان شرکت اسنشال خبر داده که بنا به دلایل شخصی، قصد ترک موقت کمپانی خود را دارد. او این موضوع را تنها چند روز پس از ...

اندی رابین، خالق اندروید در روز - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - دوشنبه خطاب به کارمندان شرکت اسنشال خبر داده که بنا به دلایل شخصی، قصد ترک موقت کمپانی خود را دارد. او این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - موضوع را تنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - چند روز پس از انتشار گزارش گوگل در مورد شکایت یکی از کارمندان خانم این شرکت از خودش مطرح کرد.

بر اساس گزارشی که گوگل اخیراً منتشر کرده بود، یکی از کارمندان خانمی که سال ها قبل برای اندی رابین در گوگل کار می - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کرد، به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - علت رفتار نامناسب از رابین در سال 2014 به واحد روابط عمومی شرکت مذکور، شکایت کرده بود. البته هنوز جزئیات دقیقی از سطح روابط این دو فاش نشده است.

گفتنی است براساس قوانین داخلی گوگل رفتاری که کارمند مذکور در مورد آن شکایت کرده، تخطی از قوانین داخل شرکت بوده و باید به مسئولین کمپانی گزارش می شده. در چنین مواقعی گوگل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - یکی از کارمندان را به بخش دیگری از کمپانی منتقل می کند؛ در این مورد خاص بر اساس تحقیقات گوگل این گونه نتیجه گیری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شد که رابین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رفتار نادرستی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - داشته است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
اندی رابین تلاش کرد با ارائه اسنشال فون یک موبایل با سخت افزارهای با کیفیت را عرضه کند، ولی در نهایت به علت مشکلات متعدد، مجبور شد با تخفیف های بالا تلفن هوشمندش را به فروش برساند.

لازم به ذکر است که سخنگوی اندی رابین هرگونه ارتباط با کارمند گوگل توسط او را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - رد کرده. او همچنین گفته که اندی رابین هیچ گاه اطلاعاتی در خصوص رفتار خود با کارمند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - مذکور را با گوگل مطرح نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone