🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  4. سوال: چه زمانی برای سرویس دستگاه خود اقدام کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ حتی اگر ظرفشویی شما بدون هیچ ایراد و مشکلی کار می کند باز هم عقل حکم می کند برای پیشگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر دستگاه را یه صورت دوره ای توسط تکنسین های مجرب سرویس کنیم.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40360.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

احتمال عرضه گلکسی اس 9 با حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر

سامسونگ در فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری پتنتی برای تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر را در سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) ثبت کرده بود که اشاره به جای گیری پنل اثر انگشت، بین ...

سامسونگ در فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری پتنتی برای تعبیه حسگر اثر - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انگشت در زیر نمایشگر را در سازمان جهانی مالکیت - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - معنوی (WIPO) ثبت کرده بود که اشاره به جای گیری پنل اثر انگشت، بین نمایشگر و شیشه محافظ داشت. حالا گواهی ثبت این پتنت به سامسونگ اعطا شده است.

بر این اساس امکان شناسایی اثر انگشت در 12 بخش - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نمایشگر فراهم می - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شود و کاربر می تواند اپ های خود را قفل نماید. به عنوان مثال صاحب موبایل می تواند با لمس آیکون اپ گالری، تأیید هویت شده و تصاویر را مشاهده نماید. در صورتی که - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاربر - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - دیگری آیکون اپ را لمس کند، اپ اجرا نمی شود یا تنها بخشی از تصاویر به او نمایش - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - داده می شود.  همین نحوه تأیید هویت می تواند برای سایر اپ ها از جمله پیام رسان یا مخاطبین نیز به کار رود.

تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
پتنت اخیر اشاره به نحوه اجرای اپ گالری تصاویر بر اساس هویت شخص دارد.

همچنین در این پتنت به برخی - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از اپ هایی - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - که حاوی اطلاعات حساس هستند اشاره شده؛ به عنوان نمونه اگر شخص غیر مجازی قصد اجرای - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اپ بانک داری الکترونیک را داشته باشد، به صفحه دیگری به غیر صفحه اصلی اپ هدایت می شود.

تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
هدایت کاربر به صفحات مختلف در هنگام اجرای اپ بسته به تأیید یا عدم - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - تأیید هویت او

بر اساس گزارشات انتظار می رود در موبایل گلکسی اس 9 شاهد ارائه حسگر اثر - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر باشیم. این - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - موبایل احتمالاً در نمایشگاه CES 2018 در دی ماه پشت درهای بسته و تنها برای تعداد محدودی از افراد رونمایی خواهد شد و در یک تا دو ماه پس از آن به صورت عمومی معرفی خواهد گشت.

تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
نحوه اجرای اپ پیام - تعمیرات ظرفشویی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رسان بسته به هویت کاربر
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone