🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عوامل پر اهمیت در کارکرد صحیح دستگاه من چیست؟
    پاسخ: اطلاع از نحوه عملکرد دستگاه خود می تواند از مشکلات مختلف ناشی از استفاده نادرست از دستگا جلوگیری کند.
  2. سوال: تلویزیون های سی آر تی چه مدل از انواع تلویزیون ها هستند؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: هزینه خدمات ارائه شده چگونه محاسبه خواهد شد؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: شکستگی فریم چه مشکلاتی را ایجاد می کند؟
    پاسخ: کوچکترین شکستگی و در رفتگی فریم تلویزیون شما می تواند آسیب جدی به پنل و یا اجزای دیگر تلویزیون وارد کند که بهتر است قبل از اینکه دیر شود نسبت به تعویض و یا در صورت امکان تعمیر آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12361.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ با عملکرد گرافیکی بالاتر از A14 Bionic اپل از راه می‌رسد

سامسونگ روی نسل بعدی چیپ‌های اگزینوس کار می‌کند که از پردازشگر گرافیکی AMD بهره می‌برند. پردازنده پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها که اگزینوس ۲۲۰۰ نام دارد، در دو نسخه برای گوشی‌های هوشمند و همچنین لپ‌تاپ‌ها از راه ...

سامسونگ روی نسل بعدی چیپ‌های - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اگزینوس - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - کار می‌کند که از پردازشگر گرافیکی AMD بهره می‌برند. پردازنده پرچمدار بعدی کره‌ای‌ها که اگزینوس ۲۲۰۰ نام دارد، در دو نسخه برای گوشی‌های هوشمند و همچنین لپ‌تاپ‌ها از راه می‌رسد. این تراشه عملکرد گرافیکی بالاتری نسبت به - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چیپ A14 Bionic اپل خواهد داشت.

نسخه‌های مختلف این چیپ احتمالا از معماری یکسان بهره می‌برند، اما با توجه به دستگاهی که در آن مورد استفاده قرار می‌گیرند، بطور جداگانه بهینه‌سازی می‌شوند. در حال حاضر اطلاع دقیقی از مشخصات فنی این تراشه‌ها نداریم، اما یکی از منابع موثق حوزه فناوری به نام «TheGalox» اخیرا از عملکرد بالای اگزینوس - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲۲۰۰ در آزمایش‌های اولیه خبر داده است.

این چیپ جدید نه تنها سرعت بالاتری نسبت به اگزینوس ۲۱۰۰ خواهد داشت، بلکه با اختلاف زیادی تراشه A14 Bionic اپل را هم شکست می‌دهد.

تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی

نسخه‌های مختلف - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - این چیپ ابعاد مختلفی خواهند داشت و از آنجایی که از سیستم خنک‌کننده بهتری در لپ‌تاپ‌ها بهره می‌برد، عملکرد بالاتری هم از خود نشان می‌دهد. انتظار - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌رود نسخه مخصوص لپ‌تاپ این تراشه تا ۲۰ درصد از نسخه موبایل سریعتر باشد.

عملکرد بالاتر اگزینوس ۲۲۰۰ نسبت به اگزینوس ۲۱۰۰ منطقی به نظر - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - می‌رسد، با این حال طبق ادعای این منبع باید منتظر بهبود چشمگیر عملکرد گرافیکی این تراشه جدید باشیم. ظاهرا عملکرد CPU این چیپ جدید در مقایسه با گذشته ۲۵ درصد بهبود پیدا می‌کند و پردازشگر گرافیکی آن تا ۲.۵ برابر سریعتر از اگزینوس - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ۲۱۰۰ خواهد بود.

با توجه به - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - چنین عملکردی، سامسونگ می‌تواند در بخش GPU شکست سنگینی را به نماینده اپل تحمیل کند، با این حال کوپرتینویی‌ها مشغول توسعه نسل بعدی چیپ‌های خود هستند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم اگزینوس ۲۲۰۰ در برابر چیپ بعدی اپل با نام احتمالی A15 Bionic چه عملکردی از خود نشان می‌دهد. با این حال به علت استفاده از پردازشگر گرافیکی AMD، - تعمیرات تلویزیون در شهر خوی استان آذربایجان غربی - بسیاری به عملکرد گرافیکی فوق‌العاده این چیپ امید دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone