🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11134.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

عرضه تراشه‌های ۳ نانومتری سامسونگ احتمالا با تاخیر روبه‌رو می‌شود

شرکت‌ها خودشان را برای تولید چیپ‌های ۳ نانومتری آماده می‌کنند، اما ظاهرا برنامه‌ها آنطور که انتظار داشتیم پیش نمی‌روند. برای مثال TSMC چند روز پیش اعلام کرد که عرضه چنین تراشه‌هایی با تاخیر همراه می‌شود ...

شرکت‌ها خودشان را برای تولید چیپ‌های ۳ نانومتری آماده می‌کنند، اما ظاهرا برنامه‌ها آنطور که انتظار داشتیم پیش نمی‌روند. برای مثال - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - TSMC چند روز پیش - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - اعلام کرد که عرضه چنین تراشه‌هایی با تاخیر همراه می‌شود و حالا گزارشی جدید، چنین موضوعی را برای سامسونگ پیش‌بینی کرده است.

کره‌ای‌ها می‌خواهند در آینده از ترانزیستورهای GAA - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - با قطعات ۳ نانومتری بجای ترانزیستورهای FinFET در تراشه‌های کنونی استفاده کنند. به گزارش دیجی‌تایمز، سامسونگ همچنان با مشکلاتی برای توسعه فرایند - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - ۳ نانومتری GAA‌ دست و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - پنجه نرم می‌کند.

با توجه به این موضوع، سامسونگ احتمالا نمی‌تواند طبق برنامه قبلی‌اش در سال ۲۰۲۳ شروع به تولید - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - انبوه تراشه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - ۳ نانومتری با فناوری GAA کند. البته کره‌ای‌ها در این زمینه تنها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - نیستند و TSMC هم نمی‌تواند به موقع چیپ‌های ۳ نانومتری‌اش را تولید کند. بنابراین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - نمی‌دانیم کدام از این شرکت‌ها در این رقابت برنده می‌شوند و زودتر می‌توانند چنین چیپ‌هایی را در اختیار مشتریانشان قرار دهند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان

طبق گزارش‌ها، اپل از همین حالا سفارش تراشه‌های ۳ نانومتری A16 BIonic با فناوری FinFET را به TSMC داده است، اما تاخیر صورت گرفته می‌تواند به معنای تولید چیپ مدنظر کوپرتینویی‌ها با لیتوگرافی متفاوتی باشد. - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - این احتمال وجود دارد که آیفون‌های ۲۰۲۲ با چیپ ۴ نانومتری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - از راه برسند.

گفته می‌شود اپل و TSMC درباره چیپ‌های ۴ نانومتری مذاکره کرده‌اند و برای مثال انتظار می‌رود تراشه M2 به عنوان نسخه جدید M1 با این لیتوگرافی به تولید برسد. این چیپ در برخی مدل‌های مک‌ و آیپد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود سامسونگ مسئول تولید چیپ اسنپدراگون ۸۹۸ کوالکام باشد و آن را با لیتوگرافی ۴ نانومتری تولید کند. این تراشه احتمالا با ۲۰ درصد عملکرد بهتر نسبت به نسل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر خدابنده استان زنجان - قبلی‌اش از راه می‌رسد. انتظار می‌رفت اسنپدراگون ۸۹۸ پلاس با لیتوگرافی ۳ نانومتری TSMC اواخر ۲۰۲۲ معرفی شود، ولی شاید این برنامه تغییر کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone