🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11147.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

یوتیوب تاکنون یک میلیون ویدیو حاوی اطلاعات نادرست در مورد کرونا را حذف کرده است

طبق آمار ارائه شده از سوی «نیل ماهون» مدیرارشد محصولات یوتیوب، از فوریه سال ۲۰۲۰ تاکنون یک میلیون ویدیوی حاوی اطلاعات نادرست در مورد بیماری کرونا از یوتیوب حذف شده‌اند. این ویدیوها اغلب اطلاعاتی اشتباه ...

طبق آمار ارائه شده از سوی «نیل ماهون» مدیرارشد محصولات یوتیوب، از فوریه سال ۲۰۲۰ تاکنون یک میلیون ویدیوی حاوی اطلاعات نادرست - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - در مورد بیماری کرونا از یوتیوب - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - حذف شده‌اند. این ویدیوها اغلب اطلاعاتی اشتباه در مورد درمان‌ کرونا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - ارائه کرده بودند یا برخی از آنها با هدف کلاه‌برداری منتشر شده بودند.

یوتیوب پیشتر نیز اعلام کرده بود که تمامی ویدیوهایی با محتوای اطلاعات نادرست را از پلتفرم خود حذف می کند و محتواهایی با اطلاعات درست از منابع معتبر جایگزین آن‌ها می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان

یوتیوب در مورد محتواهای نامناسب کاملاً حساس است و محتواهایی که می‌توانند حساس باشند، به‌سرعت شناسایی و حذف می‌شوند. طبق گفته مسئولان این پلتفرم محتواهای نامناسب بخش بسیار کوچکی از میلیاردها ویدیوی این پلتفرم را تشکیل می‌دهند و تنها ۱۶ تا ۱۸ درصد از بازدید کل ویدیوها را به خود اختصاص می‌دهند.

هر سه ماه یک بار ۱۰ میلیون ویدیوی جدید و تازه بارگذاری‌شده، از یوتیوب حذف می‌شود که بازدید آن‌ها حتی به ۱۰ مورد هم نمی‌رسد. یوتیوب قبلاً هم اعلام کرده بود که هزاران ویدیوهای دربردارنده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - اطلاعات غلط در مورد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - ویدیوهایی که قوانین انتخابات آمریکا را نقص کرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - قبل از این که تعداد بازدید آن‌ها به  ۱۰۰ بازدید برسد، حذف شده‌اند.

متأسفانه زمانی که کاربران یوتیوب موضوعی را جستجو می‌کند، ویدیوهایی به آن‌ها نمایش داده می‌شود که تنها دارای کیفیت خوبی هستند و محتوای آن‌ها و میزان حساسیت و تنش‌زا بودن آن‌ها در نظر گرفته نمی‌شود.

در فیسبوک نیز اطلاعات غلط زیادی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - در مورد کووید-۱۹ و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - همچنین واکسیناسیون منتشر شده  که - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - انتقادات زیادی را به دنبال داشته است. در کل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - هم فیس‌بوک و هم توییتر در دوران پاندمی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - کرونا در زمینه ارائه محتوا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - در مورد این ویروس، بسیار با احتیاط عمل می‌کنند؛ زیرا هر دو به پلتفرم کاربران بسیار زیادی دارند و انتشار اطلاعات و محتوای نادرست در آن‌ها می‌تواند منجر به ایجاد اتفاقات ناگواری در جامعه شود و حتی ممکن است چنین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - اطلاعاتی با سرعت بسیار بالایی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر تایباد استان خراسان - در جامعه پخش شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone