🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11152.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل احتمالا قیمت آیفون ۱۳ را افزایش می‌دهد

«TSMC» تامین کننده تراشه‌ آیفون ظاهرا به دنبال افزایش قیمت بین ۳ تا ۲۰ درصدی است و قصد دارد این تغییرات قیمتی را از اوایل سال آینده میلادی اجرایی کند. با افزایش هزینه‌های تولید، اپل ...

«TSMC» تامین کننده تراشه‌ آیفون ظاهرا به دنبال افزایش قیمت بین ۳ تا ۲۰ درصدی است و قصد دارد این تغییرات قیمتی را از اوایل سال آینده میلادی اجرایی کند. با افزایش هزینه‌های تولید، اپل نیز مجبور می‌شود قیمت آیفون ۱۳ را افزایش دهد.

طی یک سال گذشته بسیاری از شرکت‌ها با مشکلات مختلفی در تولید روبرو شوند. در همین راستا هزینه تولید تراشه‌های آیفون توسط TSMC افزایش پیدا کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وب‌سایت دیجی‌تایمز، اگر TSMC قیمت‌ها را افزایش دهد، اپل نیز مجبور است روال مشابهی را در پیش بگیرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان

به گفته منابع - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - آگاه، برای فناوری‌های پیشرفته فرآیند ساخت کمتر از ۷ نانومتری، TSMC قیمت‌ خود را ۳ تا ۱۰ درصد افزایش می‌دهد. منابع همچنین عنوان کردند که تهیه تراشه‌های مورد نیاز اپل به - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - عنوان بزرگترین مشتری TSMC برای این شرکت حدود ۳ تا ۵ درصد - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - افزایش قیمت خواهد داشت. گفته می‌شود اپل برای جبران افزایش هزینه‌های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - به وجود آمده، قصد دارد قیمت گوشی آیفون ۱۳ را افزایش دهد.

اپل امسال پیشرفت‌های قابل توجهی برای سری - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - آیفون ۱۳ ارائه کرده است. از جمله ویژگی‌های قابل توجهی که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز نمایشگر، روزنه مخصوص دوربین سلفی کوچک‌تر، افزایش ظرفیت باتری، بهبود کلی دوربین و نمایشگر همیشه روشن است.

اپل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - در نظر دارد تا در یک رویداد تمام دیجیتالی که چند هفته آینده برگزار می‌شود از سری «آیفون ۱۳» و «اپل واچ سری ۷» رونمایی کند. همچنین در اخبار گذشته این گوشی عنوان شده بود که اپل احتمالا فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را در روز جمعه به تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۶ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - شهریور) شروع - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - می‌کند و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - نسل سوم ایرپاد را هم در روز پنجشنبه به تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) روانه بازار می‌کند.

با توجه به مراسم‌های گذشته اپل، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر بیجار استان کردستان - این احتمال وجود دارد که مراسم رونمایی از آیفون‌های بعدی در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور)، ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) و ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برگزار شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone