🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  4. سوال: آیا تکنسین ها تخصص و تبهر کافی را دارند؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  5. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11138.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

پیکسل ۶ گوگل احتمالا با مودم اگزینوس ۵۱۲۳ سامسونگ عرضه می‌شوند

گوگل پیش از این اعلام کرده بود که گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به پردازنده اختصاصی خود یعنی Tensor معرفی می‌کند، اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد از مودم اگزینوس ۵۱۲۳ سامسونگ برای ...

گوگل پیش از این اعلام کرده بود که گوشی‌های سری پیکسل ۶ را به پردازنده اختصاصی خود یعنی Tensor معرفی می‌کند، اما اکنون به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - این شرکت قصد دارد از مودم اگزینوس ۵۱۲۳ سامسونگ برای تجهیز دستگاه‌های خود استفاده کند.

علاوه بر بازار پردازنده‌ گوشی‌های هوشمند، کوالکام در بازار تراشه‌های مودم که اتصال دستگاه را برقرار می‌کنند نیز تسلط دارد. با این حال اکنون به نظر می‌رسد شرکت آمریکایی به آرامی در حال از دست دادن کنترل خود است. طبق - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - گزارش‌های جدید، گوگل که تاکنون از پردازنده‌های کوالکام برای گوشی‌های خود استفاده می‌کرد نه تنها - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - تراشه‌ها، بلکه قصد دارد مودم گوشی‌های سابق خود را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - نیز کنار بگذارد. در این گزارش عنوان شده است که غول موتور جستجو قصد دارد گوشی‌های پرچمدار آینده خود را - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - با مودم اگزینوس ۵۱۲۳ سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - روانه بازار کند.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس

در حال حاضر تمام گوشی‌های ایالات متحده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - برای اتصال بی‌سیم خود از مودم‌های کوالکام بهره می‌برند. با این وجود اگر سری پیکسل ۶ از مودم سامسونگ استفاده کند یک - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - پیشرفت بزرگ خواهد بود و برای اولین - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - بار انحصار کوالکام در بازار شکسته خواهد شد.

همچنین این موضوع برای - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - نیز پیشرفت مهمی خواهد بود، زیرا برای اولین بار تراشه مودم اگزینوس غول کره جنوبی در یکی از گوشی‌های غیر از سامسونگ استفاده - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - می‌شود. مودم اگزینوس ۵۱۲۳ بسیار پیشرفته است و طبق گفته سامسونگ تقریبا از تمامی شبکه‌های ارتباطی نیز پشتیبانی می‌کند.

هر چند چنین چیزی به صورت رسمی از سوی غول موتور جستجوی تایید نشده است، - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - اما به نظر می‌رسد این - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - شرکت با سامسونگ برای گوشی‌های سری پیکسل ۶ همکاری داشته است، زیرا تقریبا در هر جز اصلی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - آن نام سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - دیده می‌شود. پیش‌تر در گزارشی عنوان شده بود که پردازنده جدید تنسور گوگل یکی از تراشه‌های معرفی نشده سامسونگ (اگزینوس ۹۸۵۵) خواهد بود. علاوه بر پردازنده و مودم 5G، نمایشگر و دوربین سری پیکسل ۶ نیز توسط - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - سامسونگ ساخته می‌شود.

تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس

گوگل هنوز - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - مشخصات کامل گوشی‌های آینده خود را فاش نکرده اما برخی جزئیات کلیدی آن را تایید کرده است. پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی +Full HD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و نسخه پرو آن از نمایشگر ۶.۷ اینچی +QHD با - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. در پنل پشتی - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر شیراز استان فارس - مدل استاندارد یک دوربین دوگانه دیده می‌شود در حالی که پیکسل ۶ پرو از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده می‌کند.

گوگل احتمالا با معرفی رسمی سری پیکسل ۶ در پاییز پیش رو، مشخصات کامل این گوشی‌های هوشمند و همچنین تراشه تنسور را منتشر خواهند کرد. انتظار می‌رود این گوشی‌ها در ۱۰ کشور به فروش برسند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone