🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11143.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی پیکسل 5a گوگل از تعمیرپذیری دشوار آن خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «PBK reviews» ویدیو کالبدشکافی جدیدترین گوشی گوگل یعنی پیکسل 5a را منتشر کرده و به دلیل وجود مشکلاتی در جدا کردن برخی قطعات دستگاه، امتیاز ۵ از ۱۰ را از به تعمیرپذیری آن ...

کانال یوتیوب «PBK reviews» ویدیو کالبدشکافی جدیدترین گوشی گوگل یعنی پیکسل 5a را منتشر کرده و به دلیل وجود مشکلاتی در جدا کردن برخی قطعات دستگاه، امتیاز ۵ از ۱۰ را از به تعمیرپذیری آن داده است.

طبق ویدیو، به نظر می‌رسد که نمایشگر دستگاه را به راحتی می‌توان با ابزار‌های مناسب از دستگاه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - جدا کرد. نمایشگر همچنین دارای قاب پلاستیکی بوده که از طریق چسب محکم ضد آبی احاطه شده است.

پس از جدا کردن نمایشگر از دستگاه، یک لایه نازک گرافن سیاه قابل مشاهده است که این لایه باتری جدیدترین گوشی مقرون به صرفه گوگل - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - را می‌پوشاند. همچنین در قسمت‌های مختلف داخلی گوشی چندین لایه محافظ دیگر مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد گوگل تمرکز زیادی رو استحکام اجزای داخلی دستگاه خود داشته است.

در ادامه ویدیو، نحوه جدا کردن دوربین‌های اصلی و باتری از دستگاه با استفاده از حلال الکل نشان داده می‌شود. به صورت کلی بیرون - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - آوردن اجزای داخلی دستگاه آن طور که در ویدیو نشان داده می‌شود بسیار مشکل خواهد بود که با این وجود قابلیت تعمیرپذیری دستگاه نمره معمولی ۵/۱۰ را دریافت می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران

گوگل هفته گذشته از گوشی پیکسل 5a رونمایی کرد و این دستگاه هم اکنون در دسترس بازار قرار دارد. از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - جمله مشخصات قابل توجه این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۳۴ اینچی OLED - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، پردازنده ۸ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷۶۵G، حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، استاندارد IP67 برای مقاومت در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - برابر نفوذ آب و گردوغبار، باتری ۴۶۸۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات اشاره کرد.

این گوشی هوشمند تنها در یک نسخه ۵G - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - وارد بازار - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - شده و قیمت آن در - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - ایالات متحده آمریکا برابر ۴۴۹ دلار است. پیش فروش این - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - دستگاه از - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر رویان استان مازندران - زمان رونمایی شروع شده و از ۴ شهریور وارد بازار شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone