🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11139.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۵۰ احتمالا سال آینده با چیپ اسنپدراگون و کایرین معرفی می‌شود

به گزارش برخی منابع آگاه، هواوی احتمالا سری میت ۵۰ را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی نخواهد کرد و گوشی‌های این سری با بهر‌مندی از تراشه‌های اسنپدراگون و کایرین در دسترس ...

به گزارش برخی منابع آگاه، هواوی احتمالا سری میت ۵۰ را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده میلادی معرفی نخواهد کرد و گوشی‌های این سری با بهر‌مندی از تراشه‌های اسنپدراگون و کایرین در دسترس قرار خواهند گرفت.

هواوی در زمینه تجارت گوشی‌های هوشمند سال بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. ممنوعیت ایالات متحده که هنوز در حال اجرا است منجر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - به تاخیر عرضه گوشی‌های این شرکت به ویژه پرچمداران شده است. با وجود اختلال بزرگی که در جدول زمانی شرکت چینی به وجود آمده، اکنون گفته می‌شود که نسل بعدی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - گوشی‌های سری میت هواوی تا سال آینده عرضه نمی‌شود و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - گوشی‌های این سری در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - ترکیب‌های مختلفی با پردازنده‌های اسنپدراگون و کایرین هواوی در دسترس مصرف‌کنندگان قرار خواهند گرفت.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم

حساب کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو پیش از این اعلام کرده بود سری میت ۵۰ سال - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - آینده روانه بازار می‌شود. او در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - افشاگری جدید خود فاش کرد که هواوی احتمالا نسل بعدی گوشی‌های میت را تا پایان سه ماهه دوم سال آینده، یعنی حدود ۹ ماه دیگر معرفی خواهد کرد.

هرچند هواوی قصد دارد گوشی‌های میت ۵۰ را با پشتیبانی از شبکه 5G روانه بازار کند اما همچنان نسخه 4G آن نیز عرضه می‌شود. هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما پردازنده مربوط به شرکت کوالکام احتمالا نسخه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - 4G اسنپدراگون ۸۹۸ باشد که هنوز معرفی نشده است.

این منبع همچنین درباره استراتژی هواوی فاش می‌کند که قرار است در طی سال تنها یک سری پرچمدار از سوی غول فناوری چینی روانه بازار شود. با این وجود به احتمال زیاد در سال آینده خبری از جانشین سری هواوی P50 نخواهد بود.

با این حساب به نظر می‌رسد پس از چند سال، گوشی‌های پرچمدار سری میت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - که از دستگاه‌های قابل توجه بازار محسوب می‌‌شوند اکنون قرار نیست در سال جاری رونمایی شوند. اگر چنین اتفاقی به صورت رسمی تایید شود، فقط هواوی از تحریم‌های خود ضرر نمی‌کند، بلکه بازار جهانی موبایل به طور کلی و به ویژه مصرف‌کنندگان نیز متضرر خواهند شد، زیرا یکی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر جعفریه استان قم - از گزینه‌های عالی موجود در بازار کم شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone