🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11146.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ۱۵ میلیارد دلار به اپل پرداخت می‌کند تا موتور جستجوی پیش فرض آیفون و آیپد باشد

به نظر می‌رسد که باقی ماندن به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو در سطح جهان چندان بدون هزینه نیست و گوگل ظاهرا مجبور شده تا ۱۵ میلیارد دلار به اپل پرداخت کند تا همچنان موتور جستجوی ...

به نظر می‌رسد که باقی ماندن به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو در سطح جهان چندان بدون هزینه نیست و گوگل ظاهرا مجبور شده تا ۱۵ میلیارد دلار به اپل پرداخت کند تا همچنان موتور جستجوی پیش‌فرض در محصولات این شرکت باشد.

گزارش جدیدی نشان می‌دهد که گوگل مقدار پرداختی خود به اپل را نسبت به گذشته افزایش داده است. تحلیلگران موسسه Bernstein تخمین می‌زنند که باقی ماندن به عنوان موتور جستجوی پیش‌فرض در آیفون، مک و آیپد حدود ۱۵ میلیارد دلار برای گوگل هزینه در پی داشته است. همچنین مبلغ سال آینده ممکن است - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - به ۱۸ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - تا ۲۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. چنین ارقامی بسیار حیرت‌انگیز هستند، مخصوصاً با توجه به این که گوگل در سال ۲۰۱۸ فقط ۹ میلیارد دلار و در سال - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - ۲۰۲۰ حدود ۱۰ میلیارد دلار بابت چنین اقدامی پرداخت کرده است.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان

گفته می‌شود که افزایش مبلغ پرداختی از سوی گوگل تنها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - یک دلیل دارد و آن، اطمینان از عدم دسترسی مایکروسافت به موتور جستجوی پیش‌فرض محصولات اپل است. گوگل با پرداخت مبلغ هنگفت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - مطمئن می‌شود که رقم ارائه شده از سوی مایکروسافت کمتر خواهد بود و همچنان می‌تواند انتخاب اصلی اپل باشد. البته چنین ارقامی ممکن است مشکلات رگولاتوری - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - را برای گوگل در پی داشته باشد و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - از سوی دیگر در آینده‌ای نزدیک احتمال دارد که چنین هزینه‌ای برای گوگل به صرفه نباشد.

گوگل برای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - سال‌های متوالی به عنوان موتور جستجوی بومی در محصولات اپل قرار داده است؛ اما اپل اخیراً تصمیم گرفته که درآمد خود را از سرویس‌هایش افزایش دهد و این مسئله بر رقم توافق با گوگل هم تاثیرگذار بوده است. با وجود افزایش هزینه و ریسک‌های احتمالی حقوقی در آینده، گوگل هنوز عرصه را برای حضور موتور جستجوی بینگ مایکروسافت خالی نکرده است. البته خطرات - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر منجیل استان گیلان - حقوقی برای گوگل احتمالاً در بلند مدت تاثیرگذار خواهند بود و به نظر نمی‌رسد که در زمان فعلی چندان تهدیدکننده فعالیت‌های آن باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone