🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41581.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

چند آیفون ۸ پلاس با مشکل باتری مواجه شده اند

تعدادی از کاربران آیفون ۸ پلاس که تعدادشان رو به افزایش نیز هست در حال انتشار تصاویر موبایل هایشان هستند که باتری آن باد کرده و بدنه پشتی یا نمایشگر را از حالت طبیعی خارج ...

تعدادی از کاربران آیفون ۸ پلاس که تعدادشان رو به افزایش نیز هست در حال انتشار تصاویر موبایل هایشان هستند که باتری آن باد کرده و بدنه پشتی یا نمایشگر را از حالت طبیعی خارج کرده است.

یکی از کاربران کانادایی روز یکشنبه آیفون ۸ پلاس خود را می خرد و دوشنبه صبح وقتی نمایشگر آن بیرون می زند مجبور به پس دادن موبایل می شود. دلیل احتمالی این آسیب، - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باتری های خرابی است که باد می کنند و به اجزای داخلی فشار می آورند.

تصویر مشابه دیگری نیز امروز توسط یک فروشگاه یونانی تعمیر آیفون، آیپد و مک منتشر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شد که مشکل باتری را نمایش می دهد. در این مورد، مشتری آیفون را می خرد، شب به شارژ می زند و صبح که بیدار می شود با تصویر بالا مواجه می گردد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

تاکنون با احتساب سه مورد دیگر در تایوان، ژاپن و هنگ کنگ، ۵ خریدار آیفون ۸ پلاس به این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مشکل بر خورده اند. اپل گفته که از این موضوع آگاه است و به دنبال رفع آن است.

با توجه به اینکه میلیون ها آیفون قرار است تولید شود و به دست مشتریان برسد و این ها همگی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نیازمند میلیون ها باتری لیتیم-یونی هستند، طبیعی است که تعداد کمی از آن ها دچار مشکل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شوند. ۵ آیفون در قیاس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با میلیون ها آیفون شاید مسئله نگران کننده ای - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - نباشد اما اگر این رویه ادامه پیدا کند، می توان نگاه متفاوتی نسبت به این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - موضوع داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone