🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21535.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای شماتیک نسخه جدید iMac در کدهای iOS 14؛ حاشیه یکدست و باریکتر

اپل پس از مدت‌ها تصمیم گرفته دستی به سر و روی iMac کشیده و نسل جدید آنرا به طراحی جذابتری روانه بازار کند. کامپیوتر یکپارچه iMac علی رغم کارایی بالا ظاهر به روزی ندارد و طراحی آن ...

اپل پس از مدت‌ها تصمیم گرفته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دستی به سر و روی iMac کشیده و نسل جدید آنرا به طراحی جذابتری روانه بازار کند.

کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - یکپارچه iMac علی رغم کارایی بالا ظاهر به روزی ندارد و طراحی آن نزدیک به یک دهه است که تغییر چندانی به خود ندیده است. از مدت‌ها قبل شایعاتی مربوط به باز طراحی iMac شنیده می‌شد و برخی مدعی بودند اپل نسخه ۲۳ اینچی این کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - را در کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2020 رونمایی خواهد کرد. در حالی که تنها چند روز به برگزاری WWDC - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - امسال باقی مانده، برخی کاربران با کند و کار در کدهای iOS 14 به آیکون‌هایی برخورده‌اند که ظاهرا نشانگر طراحی جدید iMac است.

هرچند رزولوشن آیکون چنگی به دل - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نمی‌زند اما تغییرات آن نسبت به نسخه فعلی واضح است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان باریک نیستند اما عرض آنها در هر چهار طرف یکسان شده. پیش از این برخی افشاگران مدعی پیاده سازی زبان طراحی پرو دیسپلی XDR در کامپیوتر یکپارچه اپل بودند اما بین این لبه‌ها با XDR تفاوت چشمگیری وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان

نسخه ۲۰۲۰ iMac احتمالا به چیپ امنیتی T2 و کرات گرافیک رادئون ناوی مجهز خواهد شد که سرعت پردازش‌‌های گرافیکی را ارتقا خواهد داد. برخی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - منابع هم از نمایشگر ۲۳ اینچی سخن به میان آورده‌اند که احتمالا جایگزین - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نسخه ۲۱.۵ اینچی فعلی خواهد بود.

هرچند امکان معرفی این دستگاه در WWDC هفته آینده وجود دارد اما به گفته منابع آگاه در زنجیره تامین ممکن است اپل معرفی آنرا به نیمه دوم سال موکول کند که دستکم به معنی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عدم معرفی تا دو هفته دیگر خواهد بود.

کنفرانس WWDC امسال از تاریخ ۲۲ ژوئن (۲ - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تیر) به صورت کاملاً مجازی برگزار می‌شود و دیجیاتو مثل هر سال آنرا پوشش خواهد داد. از دیگر رویدادهای مورد انتظار باید به اعلام جایگزینی پردازنده‌‌های اینتل با ARM اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone