🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21550.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

توییتر ۳۲ هزار اکانت جعلی وابسته به روسیه، چین و ترکیه را حذف کرد

توییتر ده‌ها هزار حساب کاربری وابسته به دولت‌های چین، روسیه و ترکیه را به دلیل پخش اخبار جعلی و نقض قوانین این شبکه اجتماعی حذف کرد. این شبکه اجتماعی با انتشار پستی در وبلاگ این ...

توییتر ده‌ها هزار حساب کاربری وابسته به دولت‌های چین، روسیه و ترکیه را به دلیل پخش اخبار جعلی و نقض قوانین این شبکه اجتماعی حذف کرد.

این شبکه اجتماعی با انتشار پستی در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - وبلاگ این شرکت از حذف همیشگی ۳۲ هزار و ۲۴۲ حساب کاربری خبر داد که دولت‌های خارجی از آن‌ها برای پخش اخبار جعلی استفاده می‌کرده‌اند. توییتر می‌گوید از این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - تعداد، ۲۳ هزار و ۷۵۰ پروفایل مربوط به «شبکه مرکزی» کمپین تبلیغاتی دولت چین بوده‌اند.

توییتر همچنین ۱۵۰ هزار اکانت «تقویت کننده» وابسته به دولت چین را نیز شناسایی کرده که برای افزایش فالوورهای اکانت‌های اصلی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - به کار گرفته می شده‌اند. توییتر این پروفایل‌ها را به خاطر «نداشتن یا ناچیز بودن تعداد دنبال کنندگان» پاک نکرده است.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران

شبکه اجتماعی یاد شده در بیانیه خود می‌نویسد: «این شبکه درگیر طیفی از فعالیت‌های حقه بازی و سازمان دهی شده بوده است. آن‌ها اخبار فریب دهنده در مورد مسائل سیاسی هنگ کنگ پخش می‌کردند.»

توییتر هزار و صد اکانت مرتبط با یک کمپین تبلیغاتی وابسته به دولت روسیه که از آن‌ها برای پخش اخبار جعلی استفاده می‌شده را شناسایی و حذف کرده است. به گفته این شبکه اجتماعی از پروفایل‌ها برای «تبلیغ در مورد حزب سیاسی روسیه واحد و حمله به احزاب سیاسی مخالف» استفاده می‌شده است.

توییتر همچنین ۷ هزار و ۳۴۰ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شیرگاه استان مازندران - «حساب کاربری جعلی و هک شده» مرتبط با دولت ترکیه را نیز حذف کرده که «برای پخش اخبار به نفع حزب عدالت و توسعه و پشتیبانی از رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه» استفاده می‌شده‌اند. حساب‌های کاربری یاد شده علاوه بر فعالیت‌های سیاسی، در مورد ارزهای دیجیتال نیز دروغ پراکنی می‌کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone