🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21523.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از چند لپ‌تاپ جدید از خانواده تینک‌پد با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی کرد

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل X1 Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل ...

لنوو از چندین لپ تاپ جدید از خانواده تینک‌پد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - رونمایی کرد. مدل‌های ارتقا یافته شامل سری P و همچنین نسل سوم مدل - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - X1 Extreme شده و همه به پردازنده نسل دهم اینتل مجهز شده‌اند. مدل های جدید همچنین از حالت Ultra Performance Mode لنوو برای کنترل بیشتر روی عملکرد لپ تاپ پشتیبانی کرده و از ماه آینده میلادی روانه بازار می‌شوند.

تینک - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - پد X1 Extreme Gen 3 به پردازنده نسل دهم سری H اینتل vPro مجهز شده که در بالاترین مشخصات می‌توان آن را با پردازنده Core i9 و کارت - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - گرافیک جیفورس 1650 Ti سفارش داد. این مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن UHD برخوردار بوده و از وای فای ۶ و LTE پشتیبانی می‌کند.

تینک پد X1 Extreme Gen 3 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - از ماه آینده میلادی با شروع قیمت ۱۷۴۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران
تینک پد X1 Extreme Gen 3

لنوو علاوه بر لپ تاپ فوق، از چهار مدل جدید از سری P رونمایی کرده است. لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen 1 به ترتیب با شروع قیمت ۱۹۷۹ و ۲۱۱۹ دلار از ماه آینده روانه بازار می‌شوند. لنوو می‌گوید این مدل‌ها از سیستم خنک کننده بهینه تر برخوردار هستند که گردش هوا در آن‌ها ۱۳ درصد بیشتر و اندازه هیت سینک پردازنده ۳۰ درصد بزرگتر شده است.

لپ تاپ‌های P15 Gen 1 و P17 Gen - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - 1 از طراحی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - ماژولار برخوردار هستند که ارتقا CPU و GPU با توجه به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - سلیقه کاربر را امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این در بالاترین مشخصات به ۴ ترابایت حافظه داخلی، ۱۲۸ گیگابایت رم، نمایشگر دالبی ویژن HDR با رزولوشن UHD و باتری ۹۴ وات ساعتی مجهز می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران
تینک پد P17

لنوو تینک پد P1 Gen 3 را نیز به سبد - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - محصولاتش اضافه نموده که به گفته سازنده باریک ترین و سبک ترین ورک استیشن ۱۵ اینچی قابل حمل این شرکت است. این مدل از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی LCD با حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و رزولوشن UHD برخوردار بوده و ضمن پشتیبانی از LTE، با اسپیکرهای ارتقا یافته - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - و پوشش ضدلک جدید به دست کاربر می‌رسد. این محصول ۲۰۱۹ دلار قیمت دارد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران
تینک پد P1 Gen 3

آخرین - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - عضو جدید خانواده تینک پد، لپ تاپ ۱۳۴۹ دلاری P15v Gen 1 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - است که با نسل دهم پردازنده اینتل سری H قابل سفارش بوده و در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - بالاترین مشخصات به نمایشگر LCD با رزولوشن UHD و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - کارت گرافیک انویدیا کوادرو P620 مجهز می‌شود.

لپ تاپ‌های جدید سری P از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر سرخرود استان مازندران - ماه ژوئیه (تیر-مرداد) به بازار عرضه می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone