🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21544.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شرکت Tamron از اولین لنز زوم All-in-One دنیا با گشودگی دیافراگم ۲.۸ رونمایی کرد

شرکت Tamron از اولین لنز زوم All-in-One دنیا به نام «Tamron 28-200mm f/2.8-5.6 Di III RXD» با گشودگی دیافراگم f/2.8 در حالت عریض رونمایی کرد. این لنز ۲۰۰-۲۸ میلیمتری (مدل A071) مختص دوربین‌های فول فریم مانت ...

شرکت Tamron از اولین لنز زوم All-in-One دنیا به نام «Tamron 28-200mm - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - f/2.8-5.6 Di III RXD» با گشودگی دیافراگم f/2.8 در حالت عریض رونمایی کرد.

این لنز ۲۰۰-۲۸ میلیمتری (مدل A071) - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - مختص دوربین‌های فول فریم مانت E سونی طراحی شده و به گفته سازنده به عنوان یک لنز زوم چند منظوره یا All-in-One جهت استفاده روزمره در دوربین‌های میرورلس فول فریم توسعه داده شده است. لنز مورد بحث ضریب اف ۲.۸ در ۲۸ میلیمتر، ۳.۵ در ۵۰ میلیمتر، ۴.۵ در ۱۰۰ میلیمتر و ۵.۶ در ۱۵۰ میلیمتر و بیشتر را ارائه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران

درون این لنز ۱۸ المان و ۱۴ گروه - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - قرار گرفته که شامل المان‌های Glass Molded Aspherical، عدسی Hybrid Aspherical، عدسی eXtra Low Dispersion و عدسی Low Dispersion می‌شوند. به گفته سازنده چینش عدسی‌ها با دقت بالایی انجام شده - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - تا به طور مؤثر اعوجاج رنگی (Chromatic Aberration) و انحرافات دیگر کنترل شده و تفکیک پذیری بالا امکان پذیر شود.

جلوی این لنز که در برابر رطوبت مقاوم است، پوشش Broad-Band Anti-Reflection یا به اختصار BBAR برای کاهش خطاهای فلر و گوستینگ به کار رفته است. همچنین بکارگیری پوشش فلوئور (Fluorine) مانع از ماندن قطرات آب و روغن روی لنز می‌شود.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران

از دیگر ویژگی‌های لنز مورد بحث می‌توان به وزن - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران - ۵۸۰ گرم، طول ۱۱.۶۸ سانتی متر، قطر فیلتر ۶۷ میلیمتر، مینیموم فاصله سوژه ۱۹ سانتی متر در حالت واید و ۰.۸ متر در حالت تله فوتو با نسبت بزرگنمایی به ترتیب ۱:۳.۱ و ۱:۳.۸، موتور استپ سریع و کم صدا RDX و سوییچ Zoom Lock اشاره کرد.

این لنز پس از نصب شدن روی دوربین‌های میرورلس با قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار Fast Hybrid، فوکوس خودکار چشم، فوکوس دستی مستقیم (DMF)، اصلاح لنز درونی دوربین و به روزرسانی‌های نرم افزاری لنز مبتنی بر دوربین سازگار است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر بابل استان مازندران

لنز Tamron 28-200mm f/2.8-5.6 Di III RXD از تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) با قیمت ۷۲۹ دلار به بازار عرضه می‌شود. سازنده می‌گوید به خاطر شیوع ویروس کرونا ممکن است این محصول با تأخیر روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone