🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  2. سوال: نقش شیربرقی در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
  4. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21518.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هواوی انجوی 20 پرو در گروه گوشی های میان رده معرفی شد

هواوی همانطور که وعده داده بود امروز از گوشی انجوی 20 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست Dimensity 800 می گیرد و همراه با اندروید 10 که به پوسته EMUI ...

هواوی همانطور که وعده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - داده بود امروز از گوشی انجوی 20 پرو در چین رونمایی کرد. این گوشی توان پردازشی خود را از چیپست Dimensity 800 می گیرد و همراه با اندروید 10 که به پوسته EMUI 10.1 مزین شده از جعبه خارج خواهد شد. با این حال همانطور که در جریان هستید خبری - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - از سرویس های گوگل در آن نیست و در عوض کاربران انجوی 20 پرو باید از سرویس های موبایل هواوی برای - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - انجام امور روزمره خود استفاده نمایند.

تازه ترین میان رده هواوی در قالب دو نسخه با ظرفیت های رم ۶ یا ۸ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - ارائه می شود که البته هر دویشان ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و می توان از طریق درگاه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - کارت حافظه میکرو اس دی آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

هواوی انجوی 20 پرو به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی فول اچ دی پلاس با بریدگی قطره ای مجهز شده است که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده. در دل شیشه پشت بدنه دستگاه نیز یک دوربین سه - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - گانه تعبیه شده - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - که ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو را شامل می شود.

تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران

گوشی جدید هواوی در قالب سه رنگ مشکی، آبی تیره و نقره ای کهکشانی عرضه می شود. انرژی مورد نیاز کلیه قطعات این موبایل از طریق یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می گردد که از تکنولوژی شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی میکند. پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و همچنین حسگر اثر انگشت که در بخش جانبی این موبایل تعبیه شده دیگر امکانات آن را تشکیل می دهند.

نسخه بهره مند - تعمیرات ظرفشویی سام در شهر مازندران استان مازندران - از رم ۶ گیگابایتی این مبوایل ۲۸۰ دلار و مدل دیگری که ۸ گیگابایت رم دارد ۳۲۲ دلار قیمت گذاری شده است. اضافه کنیم که این گوشی در اصل نسخه تغییر برند یافته انجوی زد 5G است که ماه پیش معرفی شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone