🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21516.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اپل ظاهرا مشکل گرمایش بیش از اندازه ایرپاور را برطرف کرده است

اطلاعات جدیدی از پروژه C68 مربوط به ایرپاور به دست آمده که نشان می دهد اپل مشکل گرم شدن بیش از اندازه این پد شارژ را در حین استفاده همزمان از آن برای شارژ سه دستگاه ...

اطلاعات جدیدی از پروژه C68 مربوط به ایرپاور به دست آمده که نشان می دهد اپل مشکل گرم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - شدن بیش از اندازه این پد شارژ را در حین استفاده همزمان از آن برای شارژ سه دستگاه رفع کرده است.

فردی به نام جان پروسر که ارتباط نزدیکی با منابع اطلاعاتی داخل اپل دارد مدعی شده تصویری از شارژ شدن یک دستگاه اپل - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - واچ روی C68 به دستش رسیده که در واقع همان اسم رمز صفحه شارژ بیسیم ایرپاور است. اهمیت این خبر از آن جهت است که اپل سالهاست تلاش نموده این محصول را وارد بازار کند - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - اما به خاطر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - گرم شدن بیش از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - اندازه این پد با وجود گذشت چندین سال از زمان معرفی، نتوانست به وعده خود عمل کند و سرانجام عرضه آن را لغو کرد.

تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران

تا به امروز اپل از ارائه توضیح در مورد علت لغو شدن پروژه ایرپاور خودداری می کرد و در مقابل، Dan Riccio معاون ارشد این شرکت به انتشار بیانیه ای کوتاه در خبرگزاری های مختلف دنیا بسنده کرد.

در این بیانیه اینطور آمده بود:

بعد از سالها تلاش ما به این نتیجه رسیدیم که ایرپاور نمی تواند استانداردهای بالای ما را پاس کند و در نتیجه این پروژه را لغو کردیم. ما از مشتریانی که منتظر عرضه این محصول بودند عذرخواهی میکنیم و همچنان باور داریم که آینده از آن تکنولوژی های شارژ وایرلس خواهد بود و در نتیجه متعهد هستیم که چنین تجربه ای را در اختیار کاربران قرار دهیم.

پس از - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - انتشار این بیانیه جان پروسر خبر داد که - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - علت لغو این پروژه گرم - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - شدن بیش از اندازه پد شارژ ایرپاور بوده است - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - و این گرما به حدی بودی که باعث آتش سوزی می شده. در واقع سیستم شارژ بیسیم اختصاصی اپل به انرژی بیشتری نسبت به دستگاه های دیگر نیاز داشته است.

قرار بر این بود که ایرپاور امکان شارژ همزمان چندین گجت شامل اپل واچ، آیفون و ایرپاد را از هر نقطه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - ای روی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - سطح آن فراهم کند. با این حال طبق گفته پروسر اگر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - یک اپل واچ را در کنار دستگاه های دیگر - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - روی این صفحه قرار می دادید کل صفحه داغ می شد.

در آن زمان پروسر گزارش داد که اوایل امسال یک پردازنده A11 به نمونه های اولیه C68 اضافه - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - شده تا مشکل گرمایش بیش - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر پل سفید استان مازندران - اندازه آن مرتفع شود. او همچنین خاطرنشان کرده بود که نمونه های اولیه مذکور از اپل واچ پشتیبانی نخواهند کرد اما حالا ظاهرا این مشکل نیز حل شده و پشتیبانی از ساعت هوشمند اپل نیز به ایرپاور اضافه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone