🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  2. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه و ... میتواند باعث خرابی میکروسوییچ درب مایکروفر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44028.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک دوباره صاحب «X.com» شد

ایلان ماسک امروز مدیرعامل شرکت‌های بزرگی است که هدف های والایی را برای تغییر جهان دنبال می‌کنند، اما پیش از اینکه او به سراغ تاسیس تسلا یا اسپیس اکس برود، یک کارآفرین در حوزه اینترنت بود. او ...

ایلان ماسک امروز مدیرعامل شرکت‌های بزرگی است که هدف های والایی را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برای تغییر جهان دنبال می‌کنند، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اما پیش از اینکه او به سراغ تاسیس تسلا یا اسپیس اکس برود، - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - یک کارآفرین در حوزه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - اینترنت بود.

او سال‌ها پیش از تسلا و اسپیس اکس، در تاسیس «PayPal» مشارکت کرده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بود که باعث ثروتمند شدن وی شد. حال بیزنس اینسایدر گزارش می دهد که ایلان ماسک، دامنه X.com که پیشتر به همین استارتاپ تعلق داشته را خریداری کرده. سخنگوی PayPal در همین رابطه به اینسایدر می گوید:

«خوشحالیم از اینکه می توانیم دامنه X.com را به صاحب قبلی اش، یعنی آقای ایلان ماسک بفروشیم.»

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

اما ماجرای این دامنه چه بوده است و چرا ایلان ماسک را صاحب قبلی می خوانند؟ در سال ۱۹۹۹، آقای ماسک - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - دومین شرکت خود را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - تحت عنوان X.com تاسیس می کند؛ چیزی شبیه به یک بانک آنلاین که در ادامه و با همکاری چند شخص دیگر، به PayPal تغییر شکل داد. در سال ۲۰۰۱، او از PayPal کناره گرفت و X.com هم جزء اموال PayPal باقی ماند.

حالا پس از ۱۶ سال، ماسک دوباره دامنه اینترنتی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - قدیمی خودش را خریده و بی راه نیست اگر متصور باشیم که می خواهد از آن برای اهداف شرکت اسپیس اکس استفاده کند، شاید هم قصد تشکیل شرکت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدیدی با استفاده از این نام وجود داشته باشد.

در این میان سخنگوی PayPal خبر نمی دهد که ایلان ماسک، برای پس گرفتن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این دامنه چه مبلغی را هزینه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کرده است.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

وی ساعاتی پیش با این توییت، خبر خرید دامنه X.com را به جهان داد و در کنار تشکر از PayPal، عنوان کرد که این دامنه از نظر احساسی ارزشی بسیار بالا برایش دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کیان پور نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ نمایندگی شما آیا طرفای بلوار امیرالمومنین رستم‌آباد گیلان سرویس میده.
پاسخ: بله در بلوار امیرالمومنین شهر رستم‌آباد گیلان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone