🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21548.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

نگاه نزدیک دیجیاتو به گوشی ال جی ولوت؛ شروع دوباره [تماشا کنید]

ال جی بعد از مدت ها با دست پر به بازار کشورمان برگشته تا سهم خود را از این بازار بالقوه -که بین دو سه بازیگر اصلی تقسیم شده- پس بگیرد. انتخاب ال جی برای ...

ال جی بعد از مدت ها با دست پر به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - بازار کشورمان برگشته تا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - سهم خود را از این بازار بالقوه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - -که بین دو سه بازیگر اصلی تقسیم شده- پس بگیرد. انتخاب ال جی برای شروع دوباره، میان رده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیبایی به نام ال جی ولوت (Velvet) است. در این ویدیو شما را با این گوشی بیشتر آشنا می کنیم.

اگر چند ماه گذشته را با دیجیاتو همراه بوده باشید، حتما از روند جالب رونمایی ولوت آگاهی دارید. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمپانی کره‌ای در ابتدا از زبان طراحی به کار رفته در گوشی جدید خود رونمایی کرد. این زبان طراحی، از طبیعت الهام گرفته شده که می‌توانید رد پای آن را در جای جای ولوت ببینید. برای مثال کره‌ای‌ها می‌گویند چینش ماژول دوربین ۳ گانه این گوشی، از نحوه سقوط قطرات باران وام گرفته شده تا ظاهری مینیمال را به وجود بیاورد.

به زبان خود این کمپانی، اولین قطره که - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - کمی هم برآمده است، دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بوده که سقوط کرده و به دوربین عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی تبدیل شده که آن هم پس از سقوط مجدد به دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی تبدیل شده. آخرین قطره هم فلاش دوربین‌هاست. نحوه قرارگیری این لنزها در پنل پشتی خوش آب و رنگ ولوت که نامش را از غروب آفتاب وام - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - گرفته، جلوه خاصی به این گوشی می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان

البته وسواس و دقت در طراحی تنها محدود به ماژول دوربین نیست. نمایشگر پی اولد ۶.۸ اینچی ولوت با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۶۰ و نسبت تصویر ۲۰.۵ به ۹، لبه‌هایی خمیده دارد تا ارگونومی و در دست گرفتن گوشی را بهبود - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - دهد. این لبه‌های خمیده به قاب پشتی نیز سرایت کرده و لبه‌ها دقیقا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - با همان زاویه خم شده‌اند. ال جی به این نوع طراحی «کمان سه بعدی» - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - یا «3D - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - Arc» می‌گوید.

البته علاقه داشتیم حاشیه‌های بالا و پایین نمایشگر کمی کوچکتر می‌بودند، اما این کمپانی به کاستن از حاشیه‌های کناری بسنده کرده است که حاشیه لبه بالایی پذیرای ناچ قطره‌ای و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون آن نیز هست. حسگر اثر انگشت اپتیکال نیز زیر همین نمایشگر بزرگ پنهان شده است. ولوت هم همانند دیگر گوشی‌های اخیر کمپانی کره‌ای از نمایشگر دوم هم پشتیبانی می‌کند. ال جی نام این نمایشگر را - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - «دوال اسکرین» گذاشته. البته دوال اسکرین در اصل یک قاب است که شما با قرار دادن ولوت درون آن، می‌توانید از نمایشگر تعبیه شده در آن نیز بهره ببرید.

اگر از دوستداران جک هدفون هستید، ولوت خبرهای خوبی برای شما دارد. لبه پایینی این گوشی علاوه بر پورت USB-C، جک هدفون ۳.۵ میلیمتری را نیز در خود جای داده تا به راحتی - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - از هدفون‌های مورد علاقه خود استفاده کنید. در لبه سمت چپ هم علاوه بر دکمه‌های ولوم، دکمه مخصوص دستیار گوگل به چشم می‌خورد که متاسفانه نمی‌توانید کاربری آن را تغییر دهید.

ولوت با اندروید ۱۰ و رابط کاربری جدید UX 9 - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به بازار عرضه می‌شود. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - این رابط کاربری برای ال جی دوستان بسیار جدید است، چرا که هم جذاب‌تر و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم پویاتر از گذشته شده. البته رابط کاربری UX 9 کمی آشناست و می‌توان گفت مشابه آن را قبلا دیده بودیم. در هر صورت تغیرات ظاهری همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند و ولوت هم از این قضیه مستثنی نیست.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان

زیر نمایشگر بزرگ این گوشی مخملی، چیپست اسنپدراگون 765G به همراه ۶ یا ۸ گیگابایت رم قرار دارد؛ یعنی ال جی ولوت یک گوشی میان‌رده است. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - البته از آن جایی که ملاقات ما با ولوت کمی کوتاه بود، فرصت نشد این چیپست را به درستی آزمایش کنیم. از منظر ذخیره‌سازی اما ولوت دست و دل بازتر بوده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی را برای کاربران در نظر گرفته است.

باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعتی ولوت هم به تمامی اجزا نیرو می‌دهد که می‌توانید آن را به کمک شارژر ۲۵ واتی یا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - به صورت بی‌سیم - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - و با حداکثر توان ۹ واتی شارژ کنید. خبر خوب این است که این گوشی از تکنولوژی شارژ سریع +QC4 اسنپدراگون نیز پشتیبانی می‌کند تا برای شارژ - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - باتری نسبتا بزرگ آن، زمان زیادی را صبر نکنید.

در کل باید گفت ال جی ولوت یکی از میان‌رده‌های خوش ساخت و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - زیبای بازار است و حضور - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن در بازار ما خبر خوبی برای علاقه‌مندان به این برند کره‌ای است. در کل باید بگوییم با توجه به مدت کمی که این گوشی را در اختیار داشتیم، ال جی گام اول را به درستی برداشته است. امیدواریم بتوانیم بار دیگر با این گوشی ملاقات داشته باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone