🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21551.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی محصولات جدید حوزه دیجیتال ایرانسل: از سرویس خانه هوشمند تا خدمات ابری

ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات از محصولات جدید دیجیتال خود نیز رونمایی کرد. سرویس‌هایی که گستره فعالیت آنها از هوشمندسازی خانه مردم تا ارائه خدمات ابری ایمن می‌رسد. ...

ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات از محصولات جدید دیجیتال خود نیز رونمایی کرد. سرویس‌هایی که گستره فعالیت آنها از هوشمندسازی خانه مردم تا ارائه خدمات ابری ایمن می‌رسد.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران

در این مراسم «باقر صمدی» معاون توسعه دیجیتال ایرانسل از محصولات جدید دیجیتال ایرانسل رونمایی کرد. پلتفرم آنلاین آموزشی دانا که امکاناتی چون ایجاد کلاس درس آنلاین و وب کنفرانس و همچنین برقراری جلسات مجازی بهره‌مند است؛ آن‌هم با زیرساختی مطمئن و قوی و بدون محدودیت زمانی و مکانی. صمدی باور دارد هیچ چیزی در دنیا به جزو ویروس کرونا نتوانست باعث رشد سرویس‌های - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - آنلاین بشود و در ادامه به دیگر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - محصولات جدید دیجیتال ایرانسل اشاره کرد و از سرویس ذخیره سازی ابری رونمایی کرد:

«این سرویس از امروز ارائه خواهد شد و محیطی امن جهت نگهداری اسناد و فایل‌ها مهم در مراکز داده ایرانسل خواهد بود. نسخه وب و اندروید این سرویس بارگذاری شده است و یک سرویس B2C به شمار می‌آید و یک سرویس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - بومی قدرتمند مشابه گوگل دراپ خواهد بود که به زودی امکان اشتراک لایو استریمینگ نیز به آن اضافه خواهد شد.»

محصول دیگر دیجیتال ایرانسل به حوزه تبلیغات دیجیتال و سامانه حمایت از کسب‌وکارهای برمی‌گردد: «امکان ریفرال کردن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - از یک کاربر به کاربر - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - دیگر و همچنین قرار گرفتن امکانات اپراتور نظیر پیامک و نوتیفیکیشن در اختیار - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - کسب‌وکارها از ویژگی‌های این سرویس است.»

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران

در نهایت صمدی به سرویس خانه هوشمند آی‌بان اشاره کرد و آن را راه ورود به حوزه اینترنت اشیا در - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - مدل تجاری B2C دانست. خانه هوشمند آی‌بان قرار است یک محصول کاملا بومی با قیمتی مقرون به صرفه باشد که امنیت بالایی را برای هوشمندسازی خانه‌های مشترکین به وجود بیاورد.

گفتنیست ایرانسل در دو سال اخیر ۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - پیرامون شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار داخلی با رویکرد توسعه فناوری ملی انجام داده است. - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر شهسوار استان مازندران - همچنین مرکز نوآوری ایرانسل در دانشگاه شریف راه‌اندازی شده که به زودی افتتاح خواهد شد. شایان ذکر است ایرانسل در سال ۲۰۱۹ توانسته بهترین زیرمجموعه شرکت بزرگ و جهانی MTN باشد، شرکتی که در ۲۳ کشور جهان فعالیت دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone