🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  5. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21547.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

هکرها در کمین حمله به شبکه‌های آسیب پذیر با باج افزارها هستند

محققان امنیتی به منظور جمع آوری اطلاعات در مورد حملات چند مرحله ای با باج افزارها، یک سیستم اطلاعاتی کاذب ایجاد کرده و متوجه شدند هکرها آن را در مدت زمان کوتاه شناسایی کرده و ...

محققان امنیتی به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - منظور جمع آوری اطلاعات در مورد حملات چند مرحله ای با باج افزارها، یک سیستم اطلاعاتی کاذب ایجاد کرده و - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - متوجه شدند هکرها آن را در مدت زمان کوتاه شناسایی کرده و به آن حمله می‌کنند.

محققان امنیتی پس از سرعت عمل هکرها در شناسایی آسیب پذیری‌ها در زیرساخت‌های حیاتی، - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - از هدف قرار گرفتن سیستم‌های کنترل صنعتی (ICS) توسط باج افزارهای مختلف هشدار دادند.

شرکت امنیتی «Cybereason» به منظور به دام انداختن هکرها، یک سیستم اطلاعاتی با داده‌های کاذب - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - موسوم به هانی پات (Honeypot) ایجاد کرده و آن - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - را به گونه‌ای طراحی کردند که شبیه یک شرکت برق واقعی فعال در اروپا و آمریکای شمالی به نظر رسیده تا هکرها برای حمله کردن به آن تشویق شوند.

محققان زیرساخت‌های این شبکه را با آسیب پذیری‌های امنیتی رایج در زیرساخت‌های حیاتی، از جمله پورت‌های دسترسی از راه دور به دسکتاپ، پسوردهای ضعیف و مشکلات امنیتی در زیرشبکه ها ایجاد کردند.

تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران

این هانی پات اوایل سال جاری میلادی در اینترنت در دسترس قرار گرفت و تنها سه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - روز طول کشید تا هکرها آن را شناسایی و برای حمله به آن نقشه بکشند. آن‌ها با استفاده از باج افزار به بخش‌هایی از شبکه نفوذ کرده و نام کاربری و کلمه عبور تعدادی از اکانت‌ها را سرقت کردند.

هکرها با سوءاستفاده از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - ابزارهای کنترل از راه دور دسکتاپ به شبکه دسترسی پیدا کرده و پس از هک کردن پسورد ادمین، دسترسی سیستم را از راه دور به دست گرفتند. آن‌ها سپس یک درب پشتی در سرور آلوده ایجاد کرده و با استفاده از ابزارهای پاورشل مثل Mimikatz، نام‌های کاربری و کلمات عبور را سرقت کردند تا توانایی دسترسی بیشتر به شبکه و آلوده کردن سیستم‌های بیشتر را پیدا کنند.

این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - حمله نشان می‌دهد هکرها علاوه بر بکارگیری باج افزارها، توانایی سرقت نام‌های کاربری و کلمات عبور را دارند. آن‌ها این کار را به عنوان اهرم اطمینان انجام می‌دهند تا اگر با رقم باج خواهی آن‌ها موافقت نشد، شرکت را با انتشار اطلاعات حساس تهدید کنند.

به گفته محققان هکرها پس از پایان مراحل جانبی حمله، باج افزارها را به طور همزمان در تمام سرورهای آلوده رها می‌کنند تا با این کار قدرت حمله را افزایش دهند.

حمله هکرها به این هانی پات خسارات جدی در پی نداشت، ولی آزمایش نشان داد شبکه‌هایی که از زیرساخت‌های حیاتی پشتیبانی می‌کنند باید از درجه امنیت بسیار بالایی برخوردار باشند که انتخاب کلمات عبور پیچیده تنها یکی از - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر متل قو استان مازندران - روش های ارتقا امنیت است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone