🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای مراجعه تعمیرکار نیاز به هماهنگی وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ، نهایتا بعد از یک ساعت از ثبت سفارش تکنسین خود با شما تماس خوهد گرفت و هماهنگی های لازم را انجام خواهد داد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: علت ایجاد خط و خش روی ظرف ها بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: متداولرین و شاید ناراحت کننده ترین مشکل دستگاه شما روشن نشدن آن باشد که بع عوامل مختلفی بستگی دارد نیاز هست در اسرع وقت دستگاه خود به دست تکنیسن های متخصص بسپارید.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21519.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کالبدشکافی هواوی P40 پرو ساختار جالب اسپیکر زیر نمایشگر را آشکار کرد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب JerryRigEverything ویدیوی کالبدشکافی هواوی پی ۴۰ پرو را منتشر کرد و جزئیات جالبی از ساختار بلندگوی زیر نمایشگر، مادربرد دو طبقه و سنسورهای دوربین این پرچمدار را نمایش داد. زک نلسون مطابق ویدیوهای ...

کانال یوتیوب JerryRigEverything ویدیوی کالبدشکافی هواوی پی ۴۰ پرو را منتشر کرد و جزئیات جالبی از ساختار بلندگوی زیر نمایشگر، مادربرد دو طبقه و سنسورهای دوربین این پرچمدار را نمایش داد.

زک نلسون مطابق ویدیوهای کالبدشکافی قبلی، برای باز کردن هواوی پی ۴۰ پرو پنل پشتی را حرارت داده و به پشتیبانی این گوشی از گواهی IP68 و مقدار زیادی چسب - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که پنل پشتی را محکم به بدنه - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - چسبانده‌اند اشاره می‌کند.

او پس از حرارت دادن و جدا کردن چسب‌های دور گوشی، پنل پشتی هواوی پی ۴۰ پرو را از بدنه جدا می‌کند. خوشبختانه به لطف بهره مندی این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، هیچ کابلی به پنل پشتی متصل نشده که به گفته نلسون یک نکته مثبت در تعمیر گوشی به شمار می‌رود.

کارشناس یاد شده سپس - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - محافظ پلاستیکی گوشی که آنتن NFC و سیم پیچ‌های شارژر وایرلس را در خود جای داده را برداشته و نحوه قرارگیری قطعات که با فاصله بسیار کم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند را تحسین می‌کند. او سپس مادربرد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - دو طبقه را بلند کرده و به شباهت‌های آن با مادربرد آیفون و گلکسی‌های - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - جدید اشاره می‌کند.

او در ادامه سنسورهای دوربین هواوی پی ۴۰ پرو را بیرون آورده و ماژول ۱۲ مگاپیکسلی پریسکوپی را نشان می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - که مکانیزم لرزشگیر تصویر اپتیکال - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - آن درون محفظه پنهان شده است. - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - هواوی این گوشی را به سیستم خنک کننده Vapor Chamber زیر نمایشگر مجهز کرده که گرما را از طریق فریم و نمایشگر دفع می‌کند.

یکی از نکات جالب در هواوی پی ۴۰ پرو، نبود دریچه اسپیکر بالای نمایشگر است. هواوی بلندگوی مکالمه را به زیر صفحه نمایش منتقل کرده که صدای مخاطب را از طریق لرزش‌های نمایشگر به گوش کاربر می‌رساند. این فناوری قبلاً در هواوی پی ۳۰ پرو نیز به کار رفته بود و در بسیاری از تلویزیون‌ها نیز استفاده می‌شود.

کارشناس مورد بحث در ادامه باتری ۴ هزار و ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی را جدا کرده و به درگاه USB-C که به آسانی قابل تعویض است اشاره می‌کند. او - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - در نهایت ساختار - تعمیرات ظرفشویی جی پلاس در شهر ساری استان مازندران - جالب حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد که لنزی در آن به کار نرفته و به شکل تخت پشت نمایشگر چسبیده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل پناه نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
رفقا سایت ***** ظرفشویی جی پلاس GDW-J552X شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت ساری مازندران راهبند تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.
کاربر بامی نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ سمت دخانیات ساری هم اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در دخانیات شهر ساری خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone