🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21542.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

گوگل با فروش ۷.۲ میلیون گوشی پیکسل در سال ۲۰۱۹ وان پلاس را پشت سر گذاشت

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، سری پیکسل گوگل «بهترین عملکرد» را در سال ۲۰۱۹ بر جای گذاشته و فروش بالاتری از گوشی‌های وان پلاس داشته‌ است. گوگل سال قبل حدود ۷.۲ میلیون گوشی صادر ...

بر اساس گزارش شرکت تحقیقاتی IDC، سری پیکسل گوگل «بهترین عملکرد» را در سال ۲۰۱۹ بر جای گذاشته و فروش بالاتری از گوشی‌های وان پلاس داشته‌ است. گوگل سال قبل حدود ۷.۲ میلیون گوشی صادر کرده که نسبت به سال ۲۰۱۸ افزایش ۵۲ درصدی را نشان می‌دهد.

وان پلاس هنوز آمار رسمی از فروش گوشی‌هایش را در سال ۲۰۱۹ منتشر نکرده، اما شرکت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - تحقیقاتی Counterpoint Research مدعی شده این شرکت چینی حدود ۲ میلیون واحد گوشی فقط در هند (بازار اصلی وان پلاس) به فروش رسانده است.

شرکت IDC در گزارش خود می‌نویسد افزایش فروش گوشی‌های سری پیکسل بیشتر به خاطر عملکرد خوب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - این سری در بازارهای ایالات - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - متحده، اروپای غربی و ژاپن بوده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان

IDC در گزارش خود - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - به اینکه کدام مدل از سری پیکسل فروش بیشتری داشته اشاره‌ای نکرده است، ولی می‌توان حدس زد عملکرد خوب این سری به خاطر فروش بالای مدل مقرون به صرفه پیکسل 3a بوده است. این مورد را از صحبت‌های مدیرعامل گوگل نیز می‌توان فهمید که با اشاره به گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ اعلام کرد گوگل موفق شده فروش سری پیکسل را به لطف عرضه پیکسل 3a نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل دو برابر کند.

البته جدیدترین عضو خانواده پیکسل یعنی پیکسل ۴ با استقبال بالایی از سوی کاربران مواجه نشده است. گزارش ماه قبل سایت The Information نشان می‌دهد پیکسل ۴ با وجود عرضه در تعطیلات آخر سال فروش - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - بالایی نداشته و در بازه شش ماهه تنها نزدیک به ۲ میلیون - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - واحد از آن به فروش رفته است.

بنابراین گوگل با وجود پشت سر گذاشتن وان پلاس، همچنان مسیری طولانی و سخت در پیش داشته و حتی هنوز جایی در بین - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - ۱۰ تولیدکننده برتر موبایل ندارد. گوگل برای افزایش فروش سری پیکسل قصد دارد به زودی از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - میان رده پیکسل 4a رونمایی کند که البته برخی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر نیشابور استان خراسان - متخصصان از حالا به خاطر استقبال بالای کاربران از آیفون SE جدید و آیفون ۱۱، نسبت به فروش بالای آن تردید پیدا کرده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پونه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی آبسال AES7112 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت نیشابور خراسان ناسیونال تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone