🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21528.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فیلترینگ تلگرام در روسیه برداشته شد

روسیه اعلام کرده برنامه فیلترینگ تلگرام را که دو سالی از آغاز آن می گذرد کنار می گذارد. دیدبان رسانه فدراسیون روسیه موسوم به Roskomnadzor این خبر را دقایقی پیش اعلام کرد و خاطرنشان نمود که ...

روسیه اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - برنامه فیلترینگ تلگرام را که دو سالی از آغاز آن می گذرد کنار می گذارد. دیدبان رسانه فدراسیون روسیه موسوم به Roskomnadzor این - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - خبر را دقایقی پیش اعلام کرد و خاطرنشان نمود که پاول دوروف برای مقابله با تروریسم و افراط گرایی اعلام آمادگی کرده است.

دیدبان رسانه روسیه در وبسایت خود اعلام کرده:

در همین رابطه Roskomnadzor طی توافقی که با دفتر دادستان کل روسیه انجام داده فیلترینگ تلگرام و محدودسازی این پیام رسان محبوب را متوقف خواهد کرد.

ما آماده ایم با تمامی شرکت های بزرگ اینترنتی که در داخل خاک روسیه فعالیت می کنند همکاری نماییم تا مانع از گسترش تروریسم و انتشار اطلاعات افراط گرایانه، - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - آزار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - و اذیت کودکان، خودکشی و استفاده از مواد مخدر شویم.

طبق این توافق تلگرام پذیرفته است که اطلاعات شخصی مظنونین به تروریسم را در اختیار مقامات دولتی روسیه قرار دهد. در سال ۲۰۱۸ دادگاهی در روسیه به خاطر امتناع این شرکت از ارائه دیتای ارتباطی کاربران آن به سرویس های امنیتی دستور فیلترینگ تلگرام را به Roskomnadzor ابلاغ کرد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران

سرویس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - امنیت روسیه موسوم به FSB از زمان بمب گذاری های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - تروریستی سال ۲۰۱۸ در مترو سن پترزبورگ در تلاش برای نفوذ به سیستم - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - رمزگذاری این پیام رسان و دسترسی به مکالمات خصوصی آن بوده است چراکه گفته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - می شد هماهنگی های لازم برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - این بمب گذاری ها از طریق - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - تلگرام صورت گرفته بود.

تلگرام همواره بر این امر اصرار داشته که به کلیدهای رمزگذاری کاربرانش دسترسی ندارد. همانطور که پیشتر در خبرها خواندید به دنبال فیلترینگ تلگرام در روسیه Roskomnadzor به صورت ناخواسته دسترسی بسیاری از کاربران روس به سرویس های آنلاین دیگر را نیز برداشت و میلیون ها آدرس IP در این کشور به یکباره در فهرست سیاه قرار گرفتند.

بعد از مسدودسازی تلگرام در روسیه دو اپ واتس اپ و وایبر به پیام رسان محبوب روس ها بدل شدند گرچه هنوز هم برخی در این کشور از تلگرام استفاده می - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر قائمشهر استان مازندران - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone