🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21555.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی می بند 5 معرفی شد؛ نمایشگر بزرگ‌تر و شارژر آهنربایی

شیائومی سرانجام از مچ بند سلامتی می بند 5 رونمایی کرد. این مدل با نمایشگر بزرگتر و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسل قبل، در دو مدل NFC و بدون NFC به ترتیب با قیمت ۳۲ ...

شیائومی سرانجام از مچ بند سلامتی می بند 5 رونمایی کرد. این مدل با نمایشگر بزرگتر و قابلیت‌های بیشتر نسبت به نسل قبل، در دو مدل NFC و بدون NFC به ترتیب با قیمت ۳۲ و ۲۷ دلار از اواخر خرداد به بازار عرضه می‌شود.

یکی از بزرگ ترین - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - پیشرفت‌های می بند 5 که در نگاه اول توجه کاربر را جلب می‌کند، نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED است که نسبت به نسل قبل بزرگتر شده و امکان شخصی سازی آن با مجموعه‌ای از طرح‌های رسمی و متفرقه وجود دارد. علاوه بر این کاربر می‌تواند از منوی محصول واچ فیس‌های متحرک را انتخاب کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان

سنسورها نسبت به نسل قبل دست نخورده باقی مانده‌اند و می بند 5 از سنسورهای شتاب، ضربان قلب، فشارسنج و ژیروسکوپ برخوردار است. متأسفانه شایعه مجهز شدن این محصول به سنسور غلظت اکسیژن خون (SpO2) صحت نداشت.

نرم افزار این مچ بند نیز بهبود یافته و حالا پشتیبانی از ۱۱ مد «ورزش حرفه‌ای» با امکان پایش دقیق تر و با جزئیات بیشتر را فراهم کرده است. یکی از نکات قابل توجه، امکان تشخیص خودکار مدهای ورزشی است و می بند 5 توانایی تشخیص پنج نوع ورزش شنا را دارد. علاوه بر این تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان

شیائومی می بند 5 از سیستم امتیازدهی هوشمند برای ورزش‌ها برخوردار بوده و بینش بهتری در مورد تأثیرگذاری تمرین‌ها بر سلامت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - و تندرستی در اختیار کاربر می‌گذارد. پایشگر ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - نیز بهبود - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - یافته و حالا تقریباً مثل آنچه در اپل واچ مشاهده می‌شود، موارد غیرطبیعی در ضربان قلب - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - را تشخیص داده و آن‌ها را به کاربر گزارش می‌دهد. شیائومی می‌گوید دقت سنسور حجم سنجی نوری (PPG) نسبت به نسل قبل، ۵۰ درصد افزایش یافته است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان

می بند 5 از پایشگر کیفیت خواب بهبود یافته برخوردار بوده و توانایی استخراج داده‌های مربوط به حرکت چشمان در خواب را دارد. شیائومی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - این محصول - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - را به NFC هم مجهز کرده که برای پرداخت‌ها کاربردی خواهد بود. این محصول از دستیار صوتی دیجیتال پشتیبانی می‌کند که البته کارکرد آن در خارج از چین هنوز مشخص نیست.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان

شیائومی می‌گوید می بند 5 با یک بار شارژ تا ۱۴ روز قابل استفاده است. برای شارژ کردن این محصول نیز کافیست شارژر آهنربایی را زیر قسمت اصلی متصل کرد و خوشبختانه دیگر مثل نسل قبل خبری از جدا کردن آن نیست.

شیائومی می بند 5 از تاریخ ۱۸ - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - ژوئن (۲۹ خرداد) با قیمت ۳۲ دلار برای مدل NFC دار - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر تاکستان استان زنجان - و ۲۷ دلار برای مدل بدون NFC به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone