🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28091.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کافه بازار: شواهدی درباره نشت اطلاعات کاربران به دست نیامده است

از صبح امروز اخباری در فضای مجازی دست به دست شد با این مضمون که کافه‌بازار مورد حمله هکری واقع شده و اطلاعات کاربران آن در معرض تهدید قرار گرفته است. پیگیری‌های دیجیاتو از ساعات ...

از صبح امروز اخباری در فضای مجازی دست به دست شد با این مضمون که کافه‌بازار مورد حمله هکری واقع شده و اطلاعات کاربران آن در معرض تهدید قرار گرفته است. پیگیری‌های دیجیاتو از ساعات آغازین امروز از کافه بازار نتیجه‌ای نداشت و علی رغم شدت شایعات در فضای مجازی، کافه بازار از تایید این حمله هکری امتناع می‌ورزید. در نهایت عصر امروز این مجموعه با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام کرده که حمله هکری به این مجموعه صورت نگرفته است.

روابط عمومی کافه‌بازار با اطلاعیه‌ای که ساعاتی قبل در اختیار دیجیاتو گذاشت اعلام کرد: «روز شنبه ۷ اردیبهشت گزارش‌هایی در خصوص وجود یک مشکل امنیتی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در بازار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که همچون هشدارهای امنیتی مشابه در گذشته، تیم فنی بازار در حال بررسی همه‌جانبه‌ موضوع است. تاکنون شواهدی در زمینه نشت اطلاعات حساب‌های کاربری به دست نیامده است. چنان‌چه در ادامه‌ بررسی‌ها نتایج تازه‌ای به دست آید، به طور شفاف به اطلاع کاربران خواهد رسید. مهم‌ترین اصل برای این پلتفرم حفظ امنیت داده‌های کاربران است و کافه‌بازار به کاربران خود اطمینان می‌دهد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - که مسئولانه همه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اقدامات لازم جهت تامین این امنیت را صورت می‌دهد.»

به گفته کافه بازار «علاوه بر اقدام‌های پیوسته‌ای که در راستای حفظ امنیت سیستم‌ها صورت می‌گیرد، استفاده از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دانش کارشناسان امنیتی که به صورت مسئولانه و قانونی، موارد امنیتی را متذکر می‌شوند از سالها پیش در اولویت کافه‌بازار بوده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - است. تخصیص صفحه افشای مسئولانه و طرح اعطای پاداش در ازای کشف باگ‌های امنیتی (Bug Bounty Program) نیز با همین هدف انجام شده است و کافه‌بازار همواره از دریافت گزارش‌های مسئولانه‌ امنیتی استقبال می‌کند. چرا که امنیت در دنیای دیجیتال مطلق نیست و همه شرکت‌های نرم‌افزاری اعم از کوچک و بزرگ، ممکن است در معرض آسیب‌پذیری‌هایی در این حوزه باشند و کافه‌بازار نیز خود را از این قاعده مستثنی نمی‌داند».

روابط عمومی کافه‌بازار همچنین تاکید کرده است که اظهارنظرها از سوی افراد مختلف در شبکه‌های اجتماعی بازتاب - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نظر شخصی آنهاست و موضع رسمی کافه‌بازار تنها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از طریق حساب توییتر کافه‌بازار و وبلاگ روابط عمومی بازار اعلام می‌شود.

با این وجود بعد از انتشار این بیانیه، عده‌ای از کارشناسان همچنان به نشت اطلاعاتی کافه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اصرار ورزیده‌اند و مدارک خود را به این مجموعه ارسال کردند. دیجیاتو نیز در پی تکاپوی خود به منابعی دست یافت که ادعای داشتن سورس‌کدهای کافه بازار را داشته‌اند ولی تاکنون هیچ یک - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از این مدارک به طور علنی آشکار نشده - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و صرفا ادعا می‌شود که در دستان برخی هکرها قرار دارد.

پیگیری‌ها از کافه بازار - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همچنان ادامه خواهد داشت اما آخرین موضع‌گیری رسمی این مجموعه رد کردن این شایعات بوده و به نظر می‌رسد که برای رسیدن به اطلاعات بیشتر باید اندکی صبر کرد. گفتنیست کافه بازار چندی پیش خبر از عضویت ۴۰ میلیون کاربر در این پلتفرم داد و برخی از کارشناسان باور دارند که نشر این شایعات در راستای صدمه زدن به این خبر بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone