🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  2. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28104.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

استارتاپ زیپلاین دارورسانی با پهپاد را در آفریقا گسترش می‌دهد

با وجود محدودیت های قانونی در استفاده شخصی از پهپادها در نقاط مختلف دنیا، این «پرنده های هدایت پذیر از راه دور» هم اکنون به صورت وسیعی در زمینه حمل مرسولات متنوع مورد استفاده قرار ...

با وجود محدودیت های قانونی در استفاده شخصی از پهپادها در نقاط مختلف دنیا، این «پرنده های هدایت پذیر از راه دور» هم اکنون به صورت وسیعی در زمینه حمل مرسولات متنوع مورد استفاده قرار می گیرند؛ به عنوان مثال استارتاپ کالیفرنیایی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - زیپلاین از سال 2016 میلادی با استفاده از پهپاد، داروهای ضروری و بسته های خون را در کشور آفریقایی رواندا توزیع کرده و از این طریق جان انسان های زیادی را نجات داده است.

حالا زیپلاین با توسعه حوزه فعالیت خود در آفریقا، طرح استفاده از بزرگترین ناوگان پهپادهای پستی را - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - در دستور کار قرار داده و تصمیم - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - دارد 150 نوع دارو و واکسن حیاتی را به همراه بسته های خون، به بیش از 2000 درمانگاه در نقاط دوردست کشور غنا ارسال کند.

پهپاد مورد استفاده زیپلاین 110 کیلومتر - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ساعت سرعت دارد

واکسن های فلج اطفال، کزاز و دیفتری که توسط سازمان بهداشت جهانی و در قالب برنامه ایمن سازی آن در اختیار زیپلاین قرار گرفته اند، از جمله مهم ترین داروهایی هستند که به درمانگاه های غنا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارسال خواهند شد. نکته جالب - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - اینکه پزشکان و کارکنان درمانگاه ها و بیمارستان های غنا می توانند با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارسال پیامک داروی خود را درخواست کرده و پس از نهایتاً 30 دقیقه، آن را از طریق بسته های متصل به چتر نجات دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان
مناطق تحت پوشش خدمات زیپلاین در غنا

پهپاد مورد استفاده استارتاپ زیپلاین به نام «Zip» - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - با برد عملیاتی 160 کیلومتر و سرعت 110 کیلومتر در ساعت، راهکار مؤثری برای استفاده در کشورهای آفریقایی است چرا که - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - نیازی به احداث زیرساخت و جاده برای دسترسی به مناطق صعب العبور نداشته و بسته ها را با چتر نجات روی مقصد رها می کند.

به گفته کلر رینادو مدیرعامل زیپلاین، استفاده از پهپاد به این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - استارتاپ اجازه می دهد داروهای درخواستی را به هر نقطه ای که مختصات GPS آن مشخص شده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - باشد، ارسال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone