🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28105.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

قطع خط تلفن دفاتر مجازی هزاران کسب و کار ایرانی در سال رونق تولید

در پی مسدود شدن بدون اطلاع خطوط شرکتهای ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی از ظهر امروز، (یکشنبه 8 اردیبهشت 98) راه  ارتباطی هزاران کسب و کار و استارتاپ در سراسر کشور قطع شد. این ...

در پی مسدود شدن بدون اطلاع خطوط شرکتهای ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی از ظهر امروز، (یکشنبه 8 اردیبهشت 98) راه  ارتباطی هزاران کسب و کار و استارتاپ در سراسر کشور قطع شد. این چهارمین بار در دو سال اخیر است که بدون اعلام هیچ - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - اخطاری، تمامی خطوط این کسب و کارها ناگهانی قطع می‌شود - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - و هیچ مقام مسئولی در وزارت ارتباطات، مخابرات تهران و سایر نهاهای ذی‌ربط نیز پاسخگو نیست.

هم اکنون مدیران دفاتر کار مجازی در حال پیگیری علت قطع خطوط بدون اعلام قبلی هستند. این شرکت ها با مخابرات تهران و پلیس فتا تعامل دارند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - و اگر شکایتی از کسب و کارهایی که از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند صورت بگیرد بلافاصله این نهادها را با خبر می‌کند.

پیش از این هم در زمستان سال گذشته و تیرماه سال 97 به صورت ناگهانی خطوط دفاتر کار مجازی قطع شد که با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - پیگیری‌های بسیار علت مسدودسازی خطوط الزام مخابرات به تدوین قوانین جدید - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - فعالیت‌های دفاتر کار مجازی و الزام دفاتر به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - احراز هویت مشترکان اعلام شد.

در زمستان سال 96 و به مدت سه روز و در تیرماه سال 97 به مدت 24 ساعت و 21 دی ماه 97 هم به مدت چند ساعت خطوط دفاتر از سوی (حراست) مخابرات قطع شد. با وجود سه بار قطعی خطوط تلفن دفاتر کار مجازی، مخابرات تنها در آخرین مورد اطلاعیه ای در این باره صادر کرد. در آن اطلاعیه ذکر شده بود:

«با درنظر گرفتن اهمیت نیاز این کسب و کارها، به پایداری ارتباطات و تلاش حداکثری شرکت مخابرات درجهت پایداری وحفظ ارتباطات برای همه ذینفعان، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - مشکل فنی پیش آمده که باعث قطعی ارتباط این دفاتر شد، برطرف شده و با عوامل خاطی نیز برخورد صورت گرفته است».

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران

«علی دشتی» علت این مسدودسازی را بیست شکایت از مجموعه آنها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - میداند و تاکید دارد که مجموعه دفتر شما حاضر با همکاری با پلیس فتا و دیگر نهادهای اجرایی قانون است تا جلوی افرادی که از سرویس های خطوط مجازی استفاده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - نادرستی می کنند را بگیرد. به گفته او هیچ اخطار و هشداری به آنها در این باره قبل از قطع شدن خطوط داده - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - نشده است.

حال سوال اینجاست که قطع ناگهانی و بدون اطلاع تلفن چند هزار کسب و کار ایرانی آن هم در ساعات اوج تماس، چه خسارتی به این کسب و کارها و همینطور اعتبار دفاتر کار مجازی وارد می‌کند و - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - آیا نهادهای تصمیم گیر از این - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - میزان خسارت با خبر هستند و برای جبران آن برنامه ای دارند؟

استارتاپ‌ها، مشاغل خانگی، مشاوران در حوزه‌های مختلف، فریلنسرها، عرضه‌کنندگان خدمات آنلاین، خرده‌فروشان اینترنتی و همچنین شرکت‌هایی که در شهرستان‌ها - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - فعالیت می‌کنند از مشتریان عمده دفاتر کار مجازی هستند که اکنون با قطع شدن شماره تماس‌هایشان با اختلال جدی در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - کسب و کار خود مواجه هستند.

گفتنی است در ایران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دفتر کار مجازی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر قائمشهر استان مازندران - چند سال است با اخذ مجوزهای لازم و تحت نظارت مراجع ذیصلاح به رشد کسب و کارهای کوچک کمک کرده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone