🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28099.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: گزارش به مردم شوآف نیست، مردم فرق این دو را خوب می‌دانند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به ادعای یک فعال فضای مجازی مبنی بر عدم نظارت درست بر فضای مجازی تاکید کرد که ما باید پلیس را در این امر یاری کنیم. به گفته «محمد ...

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به ادعای یک فعال فضای مجازی مبنی بر عدم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - نظارت درست بر فضای مجازی تاکید کرد که ما باید پلیس را در این امر یاری کنیم. به گفته «محمد جواد آذری جهرمی» وزارت ارتباطات از ابتدای سال تدوین برنامه تقویت توان فنی پلیس در بستر اینترنت را آغاز کرده‌است.

وزیر ارتباطات در توییتر خود به سوالات «علی اکبر رائفی پور» فعال فضای مجازی که در ارتباط با قتل طلبه همدانی به نحوه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - نظارت بر فضای مجازی انتقاد کرده و فضای مجازی بی‌ در و پیکر و ابزاری برای شوآف مسئولان دانسته بود، پاسخ داد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران

آذری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - جهرمی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به ادعای عدم - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - نظارت اصولی بر شبکه‌های اجتماعی که منجر به این قتل شده است نوشت:

«آزادی و امنیت هر دو از حق‌الناس است. یک جنایت وحشیانه و غیر انسانی رخ داده است، هر انسانی با شنیدن چنین خبری، متاثر می‌شود. در سایر کشورها هم هر از چندگاهی اخباری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - از اینگونه جنایات منتشر می‌شود، اما عموما بررسی می‌کنند که عوامل ریشه‌ای چه بوده است. مثلا اسلحه چگونه به این راحتی در دسترس این فرد بوده؟ انگیزه‌اش چه بوده؟ و سپس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - در آن مواضع اصلاحاتی انجام می‌دهند. نگاهی اگر به صفحه این جنایتکار - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - بیاندازید، نژادپرستی در آن موج می‌زند.»

وزیر ارتباطات باور دارد که ساده انگارانه است همه علل ریشه‌ای را رها کنیم و صرفا انتشار خبر جنایت در شبکه‌های اجتماعی را معادل همه علل بدانیم:

«همین که امروز، شما مطالبه می‌کنید و من مسئول پاسخ می‌دهم و افکار عمومی قضاوت می‌کند، از دستاوردهای شبکه‌های اجتماعی است، اسمش گزارش به مردم است نه شوآف و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - البته مردم فرق این دو را خوب می‌دانند.»

آذری جهرمی همچنین تاکید کرد که باید - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر نوشهر استان مازندران - پلیس را در امر امنیت در فضای مجازی، یاری کرد. به گفته او وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای سال تدوین برنامه تقویت توان فنی پلیس را آغاز کرده‌است.

گفتنی‌ست چند روز قبل یک طلبه همدانی به ضرب گلوله، به قتل رسید. براساس تحقیقات فرمانده انتظامی استان همدان، قاتل فردی سابقه دار بوده‌است که در صفحه اینستاگرامی خود عکس‌ها و ویدیوهایی از سلاح گرم و تیر‌اندازی با آن منتشر کرده بود. ضارب درنهایت در درگیری با مامواران پلیس کشته شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone