🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28102.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

کافه بازار حمله امنیتی به این سرویس را پذیرفت؛ حساب کاربران مصون باقی مانده است

کافه بازار پیرو بیانیه پیشین خود؛ بیانیه ای تکمیلی در اختیار دیجیاتو قرار داده که در آن مشخص شده سورس کد یکی از زیرسیستم‌های وب‌سایت کافه‌بازار به دست افرادی خارج از مجموعه رسیده است. با ...

کافه بازار پیرو بیانیه پیشین خود؛ بیانیه ای تکمیلی در اختیار دیجیاتو قرار داده که در آن مشخص شده سورس کد یکی از زیرسیستم‌های وب‌سایت کافه‌بازار به دست - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - افرادی خارج از مجموعه رسیده است. با این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - وجود تیم فنی کافه بازار تاکید دارد که این دسترسی تنها به بخشی از زیرسیستم وب‌سایت کافه‌بازار صورت گرفته که تاثیری در امنیت اپلیکیشن بازار و تلفن همراه کاربران ندارد.

گفتنیست بر اساس این بیانیه؛ رمز عبور کاربران کافه بازار لو نرفته است

طبق بررسی‌های تیم فنی کافه‌بازار مشخص شده است که سورس‌کد یکی از زیرسیستم‌های وب‌سایت کافه‌بازار به دست افرادی خارج از مجموعه رسیده است؛‌ در عین حال، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - همچنان هیچ گونه شواهدی در زمینه نشت اطلاعات حساب‌های کاربری به دست نیامده است.

تیم فنی کافه بازار این مسئله را از ساعات ابتدایی روز شنبه با جدیت پیگیری کرد و اشکال امنیتی را شناسایی و برطرف نمود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان  استان خراسان
تصویری که از گروه وب آموز به دست دیجیاتو رسیده و گفته می‌شود مربوط به فایل سورس کدها بوده و از یک کانال روسی منتشر شده است. - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - البته این فایل هم اکنون در این کانال وجود ندارد و دیجیاتو نمیتواند صحت وجود این فایل را تایید کند. گفتنیست وب آموز برای اولین بار مدعی حمله امنیتی به کافه بازار شده بود.

در عین حال، جهت اطمینان خاطر کاربران کافه بازار متن زیر را در برای کاربران خود منتشر ساخته تا نگرانی بابت نشت اطلاعات خصوصی آنها وجود نداشته باشد:

- این دسترسی تنها به بخشی از زیرسیستم وب‌سایت کافه‌بازار صورت گرفته که تاثیری در امنیت اپلیکیشن بازار و تلفن همراه کاربران ندارد.

- رمز عبور کاربران بازار یا یک‌بارمصرف (OTP) بوده و امکان ورود شخص ثالث به حساب‌های کاربری وجود ندارد، یا به صورت salted، با شیوه‌ی ایمن SHA256، رمزگذاری شده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - و قابل بازیابی نیست.

کافه‌بازار بابت بروز مساله‌ی پیش‌آمده پوزش خواسته و - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - تاکید کرده که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - تعهدی نسبت به کاربران خود دارد تا حداکثر تلاش خود را - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - جهت حفظ امنیت و اعتماد آنها به کار ببرد.

کارشناسان امنیتی باور دارند هنگامی که کانفیگ دیتابیس لو برود یعنی اتصال و رمزعبور و مسایل دیگری نیز لو رفته اما این امکان وجود دارد که کسی بعد از به دست آوردن کانفیک، نتوانسته باشد به - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - این - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر خراسان استان خراسان - اطلاعات حساس دست پیدا کند. به نظر می‌رسد کافه بازار پیرامون این موضوع تحقیق کرده و رسما اعلام نموده که اطلاعاتی از قبیل رمز کاربران مصون باقی مانده و به دست جامعه هکرها نیفتاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone