🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28106.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را به گوشی‌های اقتصادی می‌آورد

در گوشی های امروزی روش های مختلفی برای باز کردن قفل دستگاه به کار گرفته می شود که یکی از رو به رشدترین آنها، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است. فناوری مذکور که ابتدا تنها ...

در گوشی - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - های امروزی روش های - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - مختلفی برای باز کردن قفل دستگاه به - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کار گرفته می شود که یکی از رو به رشدترین آنها، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر است.

فناوری مذکور که ابتدا تنها در پرچمداران گران قیمت عرضه می شد، - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - حالا راه خود را به میان رده های پریمیوم نیز باز کرده و کم کم در حال فراگیر شدن است؛ اما مهمترین عامل کند کننده سرعت رشد تکنولوژی اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، نیاز به پنل OLED برای استفاده از آن بوده که حالا این الزام نیز در حال برطرف شدن است.

شرکتی به نام «Fortsense» طی کنفرانسی که برای تولیدکنندگان مطرح بازار برگزار کرده، از فناوری تولید نمایشگرهای LCD جدیدی رونمایی نموده که امکان استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر را در آنها ممکن می کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همان طور که احتمالاً می دانید، اسکنرهای اپتیکال موجود با تاباندن نور به انگشت کاربر، به نوعی از آن - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عکسبرداری کرده و با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تحلیل و تطبیق تصویر، قفل دستگاه را باز می کنند؛ اما برای انجام این کار، به پنل های OLED که خود مولد نور هستند نیاز است و انواع LCD قادر به تولید نور مورد نیاز برای اسکن اثر انگشت نیستند.

به گفته مدیران فورت سنس، پژوهشگران واحد تحقیق و توسعه این کمپانی موفق شده اند با بهبود مسیر دریافت نور اسکنر اپتیکال و همچنین تقویت نور پس زمینه، مشکلات موجود بر سر راه استفاده از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر LCD را رفع کنند.

قیمت تمام - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شده پنل LCD برای شرکت‌ها کم‌تر از پنل OLED است

علاوه بر بحث سخت افزار، شرکت مورد بحث همچنین توانسته با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین و یادگیری عمیق، فرآیند شناسایی اثر انگشت را تا حدی هوشمند کند که حالا با استفاده بیشتر، مدت زمان مورد نیاز برای باز کردن قفل نیز کاهش خواهد یافت. بر اساس ادعای FortSense، در حال حاضر دقت و سرعت اسکنر توسعه یافته توسط این کمپانی قابل مقایسه با اسکنرهای متداول موجود در بازار است.

گفتنی است امکان نصب اسکنر اثر انگشت در نمایشگرهای LCD باعث می شود شرکت های مختلف در استفاده از این فناوری برای مدل های مختلف محدودیتی نداشته باشند که بنا بر این احتمالاً در آینده، شاهد حضور چنین اسکنرهایی در گوشی های اقتصادی خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone