🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  4. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28098.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل برنامه های ارائه کننده قابلیت اسکرین تایم را از اپ استور حذف می کند

اپل پس از اضافه کردن قابلیت اسکرین تایم به iOS، شروع به حذف و محدود کردن رقبایش از اپ استور کرده است. به گزارش نیویورک تایمز این غول تکنولوژی در حال حذف یا محدود کردن ...

اپل پس از اضافه کردن قابلیت اسکرین تایم به iOS، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - شروع به حذف و محدود کردن رقبایش از اپ استور کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز این غول تکنولوژی در حال حذف یا محدود کردن قابلیت های محبوب ترین برنامه های اسکرین - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - تایم و اپ هایی است که والدین از آن ها برای کنترل نحوه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - استفاده فرزندانشان از تلفن های همراه بهره می برند.

اپل قابلیت های 11 برنامه از 17 اپ محبوب اسکرین تایم را محدود کرده

بر اساس - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - اطلاعات جمع آوری شده توسط نشریه تایمز و شرکت تحلیل داده ی «Sensor Tower» اپل قابلیت های حداقل 11 برنامه از 17 اپلیکیشن محبوب این حوزه را حذف یا محدود کرده است. کمپانی کوپرتینویی توسعه دهندگان این برنامه ها را به گنجاندن قابلیت هایی در نرم افزارهایشان متهم کرده که قوانین اپ استور را دور می زنند.

امیر موسویان، مدیر عامل کمپانی توسعه دهنده اپلیکیشن «OurPact» که محبوب ترین و پر دانلودترین برنامه ی اسکرین تایم اپ استور است در این باره گفت:

آن ها بدون - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - هیچ هشداری ما را غافلگیر کردند و به صورت برنامه ریزی شده در حال از بین بردن این صنعت اند.

بسیاری از توسعه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - دهندگان دیگر هم گزارش داده اند که برای باقی ماندن در - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - اپ استور مجبور به حذف بسیاری از قابلیت های کلیدی نرم افزارهای خود شده اند. دی ماه گذشته نیز گزارشی مبنی بر سخت تر شدن قوانین مربوط به برنامه های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ارائه دهنده قابلیت اسکرین تایم در اپ استور منتشر شده بود.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان
Moment، یکی از اپ های محبوب - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - ارائه کننده قابلیت اسکرین تایم

«تامی لوین»، سخنگوی اپل در واکنش به این خبر اعلام کرد شرکتش با تمامی برنامه ها رفتاری مشابه دارد، حتی آن هایی که با سرویس های اپل رقابت می کنند.

وی علاوه بر رد ارتباط بین اقدامات اخیر با تلاش برای حذف رقبای اپل تاکید کرد این سخت گیری ها تنها به علت اهمیت بالای حفظ حریم شخصی کاربران صورت گرفته اند. او اضافه کرد هدف اپل فراهم کردن اکوسیستمی پویاست که افراد تا حد امکان به برنامه - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - های با کیفیت دسترسی داشته باشند.

سال گذشته هنگامی که - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - اپل متهم شد اقدامات لازم را برای ترغیب مردم به ترک موبایل هایشان انجام نمی دهد، - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - قابلیت اسکرین تایم را برای رد گیری و محدود کردن استفاده از دستگاه ها به آن ها اضافه کرد. با این حال قابلیت های اسکرین تایم اپل مانند برنامه های - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - سوم شخص - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - با اندروید سازگار نیست، در نتیجه اگر والدین و فرزندان همزمان از دستگاه های مبتنی بر iOS استفاده نکنند، امکان نظارت بر آن ها وجود - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - نخواهد داشت.

همچنین به گفته والدین قابلیت های اسکرین تایم اپل برای محدود سازی استفاده - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر آزادشهر استان گلستان - فرزندان به هیچ عنوان با رقبای موجود در اپ استور قابل مقایسه نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone